Mediální agentura Optimedia realizuje HbbTV kampaň pro NESCAFÉ Dolce Gusto

Mediální agentura Optimedia nakoupila prostřednictvím Media Clubu inzerci pro klienta Nestlé v rámci HbbTV vysílání televize Prima za účelem představení nového kávovaru Movenza. Kampaň byla spuštěna 16. 11. a poběží do 18. 12. Kreativní zpracování a vývoj aplikace připravila společnost Hybrid, contentová agentura Newcast zajistila propojení s e-shopem a remarketing přes SMS zprávy. (TZ)

Mediální agentura Optimedia pracuje se všemi základními formáty, které jsou v rámci přímého nákupu inzerce v HbbTV vysílání na TV Prima dostupné. Jedná se o formát Red Button Switch-in (zobrazuje se vždy po přepnutí kanálu), Synchro (je synchronizovaný pouze s televizními spoty klienta Nestlé), Videospot (přehrává se v aplikaci PrimaPlay) a Menu Button (je dostupný v rozcestníku nabídky TV kanálů skupiny Prima). 

„Kombinací zvolených formátů docilujeme maximálního zásahu uživatelů, který je při budování povědomí o značce a novém produktu klíčový. Cílem je rovněž co nejvyšší podpora návštěvnosti HbbTV aplikace, která byla vyvinuta speciálně pro tuto kampaň a kromě unikátního obsahu, který představuje nový kávovar Movenza, zahrnuje také call-to-action prvky propojené s e-shopem,“ říká Klára Pospíšilová, senior digital specialist z mediální agentury Optimedia. „Cílem všech kampaní společnosti Nestlé je být inovativní nejen z pohledu kreativy, ale také ve využití médií. NESCAFÉ Dolce Gusto je průkopníkem nových digitálních formátů, a využití této unikátní technologie je tedy logickým krokem,“ dodává Milan Černík, specialista pro média Nestlé.

„HbbTV aplikace NESCAFÉ Dolce Gusto disponuje kombinací nejmodernějších parametrů současnosti. Od prémiově zpracovaného designu přes interaktivní a intuitivní ovládání až po co nejjednodušší a moderní nákupní proces skrze chytré telefony. Movenza je příkladem toho, jak aktivovat diváka a poskytnout mu výjimečný uživatelský zážitek na nové platformě,“ doplňuje Jiří Voříšek, chief marketing officer z divize Hybrid Creative, která se specializuje na kreativní  a interaktivní zpracování HbbTV aplikací pro inzerenty.  

Celé řešení a napojení na e-shop NESCAFÉ Dolce Gusto zkracuje nákupní proces na pouhých několik kroků. Jako uživatel spustíte aplikaci, prohlédnete si kávovar, následně zadáte své telefonní číslo a SMS zprávou obdržíte odkaz na připravenou objednávku v košíku, kterou stačí pouze potvrdit,“ shrnuje Dominik Dědiček, senior consultant z agentury Newcast. „Pokud uživatel objednávku nedokončí, za několik dnů se mu připomeneme další SMS zprávou. Obcházíme tím omezené možnosti remarketingu na mobilních zařízeních, která jsou v případě této kampaně hlavním místem nákupu.

Od HbbTV podpory si slibujeme kreativní oslovení náročnější cílové skupiny, pro niž je kávovar především určen. Věříme, že technologie HbbTV se díky efektivnímu propojení na náš e-shop ukáže jako efektivní prodejní kanál pro naše produkty,“ shrnuje cíle kampaně Hana Kurelová, manažerka značky NESCAFÉ Dolce Gusto.

O HbbTV (hybrid broadcast broadband TV)

Jedná se o vysílání a širokopásmové poskytování zábavních služeb divákům přes TV připojenou k vysokorychlostnímu internetu. Tuto službu jako první spustila Česká televize, následně TV Óčko a Prima a skupina Nova. Spuštění HbbTV je v brzké době plánováno také ve skupině Barrandov a Šlágr TV. Reklamní formáty v HbbTV nyní standardně nabízí pouze Prima a Óčko.

NESCAFÉ Dolce Gusto Movenza

Unikátní systém automatického otevírání přístroje Movenza ztělesňuje přeměnu neotřelého designového předmětu v mimořádný kávovar, a uvádí tak do světa kávovarů NESCAFÉ Dolce Gusto zcela novou technickou vychytávku. Design zavřeného kávovaru, inspirovaný slavnou Chicagskou fazolí, byl předurčen, aby se stal v každé kuchyni skutečným uměleckým kouskem, který se po svém otevření promění jediným stiskem tlačítka v unikátní kávový zážitek.