Nejčtenější tiskové zprávy roku 2016 na FeedIT.cz

Když už je ten čas žebříčků, tak jeden mírně netradiční. FeedIT.cz je databáze tiskových zpráv, takže o nějaké „čtenosti“ tady moc řeč není. Ale zato je tu přes dvacet tisíc tiskových zpráv a měsíc co měsíc se jich objevují stovky.

2016-12-31-14_04_29-audience-overview-analytics

Nejvíce „navštěvovaná“ byla za rok 2016 hlavní stránka, takový trochu atypický úkaz, ale s ohledem na obsahu logické – 19 547 zhlédnutí. Což budou i čísla, která v následujícím žebříčku najdete v závorce. A ještě jedno je vhodné dodat, žebříček je ze všech tiskových zpráv, proto je ještě před názvem tiskové zprávy uvedeno, ze kterého roku pochází.

Mezi patnáctkou nejčtenějších je ale i Jak psát tiskové zprávy (praktické tipy pro tvůrce tiskových zpráv) a co vůbec (ne)dělat v PR, které se někdy v roce 2015 stalo základem pro #PRTIPY. Má 988 zhlédnutí.

Hned za ním je s 872 shlédnutími kontaktní stránka a po prvním tipu níže následuje kupodivu s 716 zhlédnutími O FeedIT.cz.

A jen pro zajímavost, za celou dobu (což ukazuje i graf výše) na FeedIT.cz přišlo 20 988 návštěvníků (sessions) z Facebooku, 11 701 z Twitteru, 3 369 z Google+ a 1 025 z Linkedin. Což nakonec představuj 38 077 ze sociálních sítích vs. 332 570 z vyhledávačů (z celkového počtu 854 373). Ona „celá doba“ přestavuje září 2010 až prosinec 2016.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tisková zpráva se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.