Již 5 let pečuje Vodafone o své zákazníky i na sociálních sítích. Oslaví to soutěžemi v přímém přenosu

Praha, 1. února 2017 Pět let. Pětičlenný tým. Odpovědi o víkendu i o svátcích. K dnešnímu dni 120 000 odpovědí na zákaznické dotazy. To je ve zkratce péče na sociálních sítích ve Vodafonu. Vodafone pomáhá svým zákazníkům s jejich dotazy nejen na nepřetržité zákaznické lince, prostřednictvím webových stránek nebo v prodejnách. Posledních pět let funguje ve Vodafonu právě také samostatný tým pečující o zákazníky na sociálních sítích. Tým začal fungovat 1. února 2012. Vodafone toto výročí oslaví v sobotu večer, 4. února 2017, spolu s fanoušky, kteří si mohou zasoutěžit živě právě přes sociální sítě Facebook a Twitter o dva chytré telefony a dva tablety.  (TZ)

5letsvami infografika

„Poskytovat kvalitní zákaznickou péči je pro Vodafone velmi důležité. Zákazníkům jsme chtěli ještě více přiblížit a usnadnit kontakt s námi, proto byly před pěti lety sociální sítě v době svého rozmachu jen dalším logickým krokem na cestě blíže k zákazníkovi. Za poslední dva roky jsme navíc přidali zákazníkům podle jejich přání také možnost kontaktovat nás s dotazy přes soukromé zprávy, což se setkává s velkým ohlasem a sledujeme zvyšující se zájem o komunikaci touto cestou,“ říká Michaela Jánská, vedoucí týmu oddělení péče o zákazníky, a dodává: „Snažíme se zákazníkům odpovídat maximální možnou rychlostí, a tak až na 74 % dotazů odpovídáme do 20 minut.“

Fanoušci Vodafonu budou moci během tohoto sobotního večera vyhrát  Vodafone Smart platinum 7 a Smart ultra 7  nebo dva tablety Vodafone Tab prime 7, stačí se v sobotu po osmé hodině večer připojit z mobilu či počítače a sledovat Facebook a Twitter Vodafonu a hashtag #5letsvami. Všechny soutěže vyhodnotí tým zaměstnanců, který se o zákazníky na sociálních sítích stará, ještě během večera.

Vodafone sleduje na různých sociálních sítích zhruba 300 tisíc fanoušků. Nejvíc jich je na Facebooku, na Twitteru má Vodafone jeden z nejsledovanějších českých firemních účtů.

Nejvíce odpovědí míří zákazníkům z Facebooku a Twitteru, ale tým odpovídá také v různých diskusích, pod recenzemi a články apod. Jsou k dispozici každý den včetně víkendů a státních svátků od ranních do večerních hodin. Spolu s nově vytvořeným týmem začal před pěti lety fungovat na Facebooku, Twitteru a Google+ také zabezpečený kontaktní formulář. Tam se zákazníci mohou ptát na konkrétní dotazy týkající se jejich účtů bez nutnosti telefonického nebo osobního kontaktu.

Rekordní počet odpovědí, celkem 3 700, poslali kolegové během listopadu loňského roku při představení vánoční kampaně. V běžném dni musejí zkontrolovat několik stovek zmínek, které se o Vodafonu v on-line světě objeví.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. Od roku 2007 přináší Vodafone komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje více než milion firemních SIM karet. V roce 2012 byl Vodafone prvním operátorem na českém trhu, který začal účtovat hovory po sekundách. O rok později Vodafone představil Turbo Internet a začal rychlým mobilním internetem pokrývat venkov a menší města. V současnosti nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu. Aktuálně se Vodafone soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky. V roce 2016 získal Vodafone za svoje aktivity v CSR zlatý certifikát TOP Odpovědná firma roku. Jeho Nadace Vodafone již rozdělila více než 170 milionů korun. Za 10 let od svého založení se dostala na přední místa v hodnocení firemních nadací. Patří mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informaci na www.vodafone.cz