Nově vznikající slevové portály se budou více specializovat a nabídnou kvalitnější služby

Trend hromadného nakupování, díky němuž už Češi dle statistiky slevového agregátoru Skrz.cz ušetřili přes 810 milionů korun a nakoupili přes jeden a půl milionu voucherů, dále roste. Současně vznikají i nové servery. Jejich celkový počet se však podle odborníků ve druhé polovině roku 2011 ustálí na 50 (v současné době je jich okolo 180) a nejvyšší zisky si mezi sebou rozdělí pět šest nejvýznamějších hráčů na trhu.

Podle Dariny Novikové, zakladatelky prvního specializovaného serveru se slevami pro děti, Odmaminky.cz, jsou slevy pro řadu firem marketingově velmi zajímavé a se zvýšeným zájmem o možnost prodeje služeb a zboží pomocí tohoto kanálu lze v budoucnu víceméně počítat. “Zakladatelé nových slevových serverů však musí mít na paměti momentální přesycenost trhu a s tím související ztížené podmínky při hledání spolehlivých a solidních obchodních partnerů. Abyste je získali, musíte umět nabídnout něco nového, originálního, jinak budete pouhou kopií amerického Grouponu, kterými je český trh doslova zaplaven,” říká Noviková.   (tisková zpráva)