Samsung je první společností, která na veletrhu IFA 2011 oznámila podporu 3D obsahu z YouTube™ pro chytré televizory

Přední světová společnost v oblasti digitálních médií a digitální konvergence Samsung Electronics Co., Ltd. dnes na veletrhu IFA 2011 (stánek č. 101) oznámila, že v rámci partnerství se službou YouTube™ jako první v rámci své aktualizované verze aplikace YouTube on TV určené pro chytré televizory nabídne 3D obsah na YouTube. Nová aplikace bude ke zhlédnutí ve stánku společnosti Samsung v sekci „Samsung Smart TV Zone“. 3D obsah z YouTube, který na veletrhu IFA bude exkluzivně představen v rámci platformy Smart TV společnosti Samsung, nabídne uživatelům zábavné, intuitivní, sociální a vizuální prostředí, s jakým se doposud nesetkali.  (TZ)

Zařízením podporujícím 3D zobrazení dlouhou dobu chyběl dostatečně bohatý zdroj 3D obsahu. Prostřednictvím nové aplikace YouTube on TV bude nyní 3D obsah přístupný všem uživatelům chytrých televizorů společnosti Samsung. Spotřebitelé získají přístup k tisícům 3D videozáznamů a budou tak moci prostřednictvím YouTube a chytrých televizorů značky Samsung realističtěji sdílet s rodinou i přáteli jedinečné životní okamžiky. YouTube používá videonahrávky dodržující uznávané standardy, což umožňuje sdílet 3D obsah v 720p HD kvalitě napříč celou řadou různých zařízení včetně chytrých televizorů, Blu-ray přehrávačů, set-top boxů, mobilních telefonů a herních konzolí.

„Společnost Samsung je potěšena, že může na veletrhu IFA 2011 jako první na světě ve spolupráci se svým partnerem nabídnout zážitek ze sledování YouTube ve 3D i pro svět televizorů,“ prohlásil Kyungsik Kevin Lee, viceprezident divize Visual Display společnosti Samsung Electronics. „Samsung Smart TV je pro YouTube ideální platformou, jak nabídnout vizuálně přitažlivé uživatelské prostředí a trojrozměrný zážitek, které jsou nyní spotřebitelům na dosah ruky, takže mohou sledovat i sdílet 3D obsah s dalšími uživateli po celém světě – toto partnerství přispěje k růstu 3D technologií i platformy Smart TV.“

Aplikace YouTube on TV používá aktualizované intuitivní uživatelské rozhraní, které je optimalizováno pro zařízení s velkými obrazovkami a pro chytré televizory, a nabízí zjednodušené funkce pro přihlášení uživatele i vyhledávání, takže spotřebitelé mohou svůj oblíbený obsah snadno procházet, přehrávat, ukládat i hodnotit. Součástí poskytované služby je nově i „personalizovaný profil“, který uživatelům nabízí na míru šitá doporučení na základě jejich individuálních zájmů a dříve vyhledávaných výrazů. Služba YouTube on TV pro televizory na platformě Smart TV nabízí spotřebitelům rozšířené možnosti domácí zábavy – tuto zábavu lze nyní kompletně přizpůsobit potřebám uživatele, je interaktivní, a nabízí pohlcující zážitek, který si uživatelé mohou doma vychutnat.

„Spuštění YouTube on TV zcela naplňuje hlavní poslání služby YouTube: zpřístupnit vysoce kvalitní video kdekoli a na jakémkoli zařízení,“ uvedl Francisco Varela, ředitel společnosti YouTube zodpovědný za uzavírání partnerství s ostatními platformami. „Vedle našich aktivit zaměřených na web a mobilní zařízení je nyní možné 3D videa dostupná na YouTube také sdílet i vychutnávat ve vysoké kvalitě na velké obrazovce nabízené chytrými televizory Samsung.“

Jakožto produkt, který jetrvale na přední pozici na trhu, nabízí platforma Smart TV společnosti Samsung spotřebitelům dokonalou kombinaci bohatého obsahu, zážitků i pohodlí. Chytré televizory společnosti Samsung jsou mnohem více než jen televizorem s připojením na internet a ve spojení s funkcemi Smart Hub, Smart Design a Smart 3D nabízejí zcela nové možnosti televizní zábavy. K těmto možnostem dále přispívá intuitivní uživatelské prostředí a obsah, které jsou podporovány aplikacemi a službami navrženými speciálně pro televizory. Platforma Smart TV společnosti Samsung v sobě všechny tyto inteligentní prvky spojuje a stává se střediskem domácí zábavy, které lze připojit nejen k internetu, ale také k řadě dalších zařízení v domácnosti. Podobně jako uživateli vytvářený obsah napomohl k růstu trhu s chytrými telefony, je také 3D obsah na YouTube určený pro služby podporované platformou Smart TV dokladem prosperity segmentu chytrých televizorů. Návštěvníci veletrhu IFA 2011 se mohou na vlastní oči seznámit s výhodami chytrých televizorů Samsung ve stánku č. 101 v sekci „Smart TV Zone“.

Nová aplikace YouTube on TV s podporou 3D bude celosvětové zpřístupněna na chytrých televizorech a Blu-ray přehrávačích značky Samsung v druhé polovině roku 2011.

Ukázka služby YouTube na televizorech Samsung na veletrhu IFA

Exkluzivní prezentace obsahu na YouTube ve 3D na platformě Smart TV proběhne na 55palcovém televizoru Samsung D8000 3D LED TV a bude na veletrhu IFA ke zhlédnutí v sekci „Smart TV Zone“ ve stánku č. 101.

O společnosti Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd. je předním světovým výrobcem polovodičů, telekomunikačních zařízení, digitálních médií a technologií určených pro digitální konvergenci. V roce 2010 dosáhla tržeb ve výši 135,8 miliard amerických dolarů. Společnost Samsung Electronics zaměstnává zhruba 190 500 pracovníků ve 206 pobočkách v osmašedesáti zemích po celém světě a je rozdělena do osmi nezávislých obchodních společností: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Semiconductor and LCD. Značka Samsung Electronics je jednou z nejdynamičtěji rostoucích globálních značek dneška. Samsung Electronics je předním výrobcem digitálních televizorů, paměťových čipů, mobilních telefonů a TFT-LCD displejů.

Více informací naleznete na www.samsung.cz a www.samsung.cz/blog.