TrustPort podporuje mezinárodní osvětovou kampaň a “rozsvítí se do modra”

Brno, 2. dubna 2012 – Softwarová společnost TrustPort zabývající se internetovou bezpečností se rozhodla podpořit mezinárodní kampaň “Light It Up Blue“. Zaměstnanci firmy budou v dubnu nosit pouze modré oblečení a rozsvítí své kanceláře do modra. TrustPort se tak přidá k takovým institucím, jako je například newyorská Empire State Building či CN Tower v Torontu. Právě 2. duben byl již před pěti lety vyhlášen organizací OSN jako Světový den autismu. Modrá barva se stala symbolem této celosvětové akce. Cílem kampaně “Light It Up Blue” je zvýšení povědomí o autismu mezi lidmi a šíření osvěty o této diagnóze. (TZ)

Ač se to může zdát překvapivé, propojení odvětví informačních technologií, které je doménou společnosti TrustPort, a autismu není neobvyklé. Významné IT firmy, jako například Google, Microsoft, Prospects, Phoenix Technologies, různými formami podporují osoby s autismem. Některým velmi talentovaným lidem s poruchou autistického spektra nabízí zaměstnání, a dávají jim tak možnost rozvíjet a obohatit sebe samé a zároveň i celou společnost.

Derrick McCourt, ředitel skotské pobočky Microsoftu řekl pro skotskou televizi STV: “Můj syn má Aspergerův syndrom, proto rozumím velkým obtížím, s nimiž se musí potýkat mladí lidé s autismem při hledání svého místa v tomto konkurenčním prostředí. Práce personálního oddělení je životně důležitá pro poskytování rovnoprávných podmínek lidem, kteří jsou mimořádně talentovaní, ale přesto potřebují zvláštní pomoc, aby mohli plně využít svůj potenciál, a obohatit tak tým.“

Také TrustPort se rozhodl následovat tento trend a pomoci lidem s poruchou autistického spektra nejen jednorázovou kampaní, ale i dlouhodobou nabídkou spolupráce nadaných lidí s autismem s IT odborníky.

„Je nám velikým potěšením, že se můžeme zapojit do tak originální a užitečné akce, jakou je “Light It Up Blue”. Stejně jako je modrá barvou této kampaně, je i firemní barvou TrustPortu. Chceme dát šanci talentovaným lidem s autismem a nabídnout jim pracovní spolupráci v oblasti IT. Podpora celosvětového dne autismu je tak pro nás nejen společenskou povinností, ale hlavně potěšením a výzvou. Věříme, že se k této kampani připojí ještě mnoho firem i jednotlivců,“ uvedla marketingová ředitelka společnosti TrustPort Lucie Grohová.

Profil společnosti TrustPort

TrustPort je přední výrobce bezpečnostního softwaru. V mnoha nezávislých testech se TrustPort řadí ke světové špičce v oblasti bezpečnostních řešení pro informační a komunikační technologie. Nedávné testy realizované společnostmi Virus Bulletin a AV-Comparatives potvrdily prominentní pozici TrustPortu v antivirovém odvětví. Produkty firmy TrustPort jsou nabízeny v několika jazykových mutacích a chrání firmy a domácnosti ve více než stovce zemí světa. Společnost TrustPort patří do Cleverlance Group, která se řadí mezi přední středoevropské podniky poskytující řešení a služby v oblasti informačních technologií.

Pro více informací prosím navštivte stránky www.trustport.com