NextiraOne nabízí řešení Alcatel-Lucent OpenTouch

Praha 7. listopadu 2012 – NextiraOne rozšiřuje své portfolio služeb o inovativní cloudové komunikační řešení OpenTouch od společnosti Alcatel-Lucent. Toto řešení umožňuje zákazníkům využívat komunikaci v reálném čase jako aplikaci v rámci datového centra. (TZ)

Řešení OpenTouch je založené na standardu SIP (Session Initiation Protocol) a integruje veškeré komunikační kanály – od chytrých telefonů až po videokonferenční místnosti. Další výhodou, kterou jistě uživatelé tradičních komunikačních řešení společnosti Alcatel-Lucent ocení, je možnost využívat OpenTouch nejen jako aplikační server, ale i jako samostatnou aplikaci v prostředí virtualizovaných datových center.

„Díky naší pozici dlouhodobého globálního partnera si velmi dobře uvědomujeme jak atraktivní a spolehlivé jsou komunikační platformy a aplikace společnosti Alcatel-Lucent,“ řekl Jürgen Schmidt, ředitel pro rozvoj obchodu a komunikace společnosti NextiraOne Germany. „Díky tomuto partnerství nyní máme k dispozici řešení založené na zavedených standardech, které nám umožňuje virtualizovat datové, hlasové a video služby v datových centrech a pracovat v privátních nebo hybridních cloudech. Zákazníkům tedy můžeme nabídnout novou alternativu k již zavedeným komunikačním řešením.“

NextiraOne patří do vybrané skupiny partnerů společnosti Alcatel-Lucent, kteří se zabývají beta testováním jejích produktů. Veškeré nově vyvíjené produkty prochází detailním a rozsáhlým procesem testování, než dojde k jejich schválení a uvolnění do distribuce. A právě řešení OpenTouch měli možnost testovat profesionálové z odborného technického centra společnosti NextiraOne v Německu.

„Nová architektura tohoto řešení umožňuje propojit veškeré dostupné komunikační kanály různých platforem,“ řekl Wolfgang Mursch, Alliance Manager společnosti Alcatel-Lucent. „Řešení OpenTouch je efektivně integrováno do IT prostředí zákazníka, což z něj dělá skutečně výjimečný produkt.“

Sjednocená komunikace v nejvyšší formě

Klíčovým prvkem tohoto řešení je nástroj OpenTouch Conversation, který spojuje veškeré datové, hlasové a video služby v zařízení iPad. Zaměstnanci mohou snadno propojit své osobní tablety s komunikačními kanály zaměstnavatele, přepínat mezi hlasovou komunikací, e-maily, textovou komunikací nebo videokonferencemi a přidávat i odebírat účastníky konverzace.

Jde však o více než pouhou podporu rostoucího trendu využívání vlastních zařízení v zaměstnání (BYOD – bring your own device). OpenTouch je ve skutečnosti komunikační platformou, která byla optimálně navržena pro společnosti s geograficky oddělenými nebo mobilními pracovišti. Tyto společnosti tak mohou těžit z efektivní spolupráce zaměstnanců, vyšší produktivity a zároveň optimalizované zákaznické podpory.

O společnosti NextiraOne

NextiraOne je evropská společnost, která navrhuje, instaluje a spravuje řešení na podporu obchodních procesů a komunikační služby pro více než 60 000 zákazníků ze soukromého i veřejného sektoru. S využitím vysoké specializace v oblasti komunikací, zahrnující datová centra, kontaktní centra, jednotnou komunikaci, zabezpečené síťové infrastruktury a řízené služby, pomáhá NextiraOne svým zákazníkům s transformací jejich organizací a s jednodušším využitím komplexních technologií.

NextiraOne má ústředí v Paříži a přímá obchodní a servisní zastoupení v 16 zemích Evropy a v USA s více než 4 300 zaměstnanci. Společnost NextiraOne zaměstnává přes 2 500 kvalifikovaných servisních specialistů a konzultantů a v roce 2010 dosáhla celkových tržeb na úrovni miliardy euro.
Další informace najdete na stránkách www.nextiraone.eu/cz.