RTB House: Popularita nákupů reklamy v aukci stále roste, letos chce v ČR přilákat největší inzerenty

RTB House, mezinárodní technologická společnost věnující se display reklamě přesně uzpůsobené potřebám klientů, která vstoupila v roce 2013 také na český trh, zaznamenala v loňském roce rekordní výsledky. Oproti roku 2013 vzrostly tržby společnosti o 400 %. RTB House plánuje v tomto roce dále posilovat svou pozici na českém a slovenském trhu. (TZ)

V roce 2014 spravovala společnost RTB House pro svoje e-commerce klienty celosvětově 1 300 projektů, které dosáhly 42 miliard zobrazení a přinesly 113 milionů kliknutí. Více než 80 z nich bylo pro klienty z České a Slovenské republiky. Tyto kampaně vygenerovaly 5,4 miliony kliknutí.

“Na českém a slovenském trhu jsme od našeho vstupu zaznamenali obrovský nárůst zájmu o nákup reklamního prostoru prostřednictvím RTB. Vidíme v tom šanci oslovit největší společnosti působící na těchto trzích. V roce 2015 se na ně zaměřujeme,” říká Vladimír Houba, Regional Commercial Director v RTB House. “Situace na trhu nutí zadavatele optimalizovat využití reklamních rozpočtů a nástroje postavené na technologii RTB jsou pro tyto účely ideálním řešením. To se týká nejen e-shopů, ale také výrobců a zástupců značek, kteří pomocí programatického nakupování získají daleko větší a přímější možnosti práce s online zákazníky,” vysvětluje.

Společnost RTB House je známá díky svému řešení pro výkonnostní marketing – personalizovaným remarketingovým kampaním. Toto řešení umožňuje klientům nejen z e-commerce efektivně oslovit své zákazníky. RTB House rozšířila svou nabídku i o další službu založenou na programatickém nakupování – TANDEM Effect. Ten je určen přímo pro inzerenty z řad výrobců a zástupců značek a umožňuje jim  realizovat nevýkonnostní reklamní kampaně přímo cílené na on-line zákazníky, kteří mají aktuální zájem o propagovaný druh produktů. Prodejci mají možnost efektivně cílit na online zákazníky, čímž je zajištěna rovněž i vysoká míra povědomí o značce.

“Díky službě TANDEM Effect se nám podařilo přesně zacílit jednotlivé zákazníky z více internetových obchodů, kteří se zajímali o novou televizi a mohli jsme jim tak nabídnout naše produkty. Myslíme si, že toto řešení je skutečně velmi efektivní formou online propagace,“ shrnuje Jan Trzeciakowski, Marketing Communication Manager pro střední a východní Evropu ve společnosti Panasonic.

Kampaně postavené na technologii TANDEM Effect byly v loňském roce realizovány pro 90 klientů v Polsku, Rusku a Maďarsku, dále na Ukrajině a Slovensku. Společnost RTB House zajistila reklamní kampaně pro klienty ze sektoru elektroniky, domácích spotřebičů a telekomunikací. Mezi její klienty patří např. Bosch, Samsung, Asus, Panasonic a LG.

O RTB House

RTB House se specializuje na přesně cílenou display reklamu s řešeními zaměřenými na profilaci, cílení a získávání nejcennějších zákazníků na internetu. Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv on-line obchodu, značce, nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují personalizovaný obsah jeho zákazníkům, a to vše v reálném čase.

RTB House s centrálou ve Varšavě v Polsku působí na 33 trzích a celosvětově zajišťuje více než 650 reklamních kampaní. Pro své klienty nakupuje více než 3,5 mld. reklamních zobrazení za měsíc.

Tým RTB House poskytuje své služby od roku 2012. Více na http://www.rtbhouse.com/.

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým lídrem v oblasti vývoje elektronických technologií a řešení pro zákazníky v oblasti bydlení, dopravy a  spotřební elektroniky. Od svého vzniku v roce 1918 společnost globálně expandovala a v současné době celosvětově provozuje 500 dceřiných společností, které v roce 2014 dosáhly čistého zisku ve výši 7,74 bilionu jenů. Panasonic za pomoci inovací usiluje o zlepšování kvality života svých zákazníků a světa, v němž žijí. Více informací o Panasonic naleznete na oficiálních webových stránkách společnosti panasonic.net.