Coty jmenovala ZenithOptimedia Group svou globální mediální agenturou zajišťující nákup reklamního času a prostoru

Společnost Coty, globální lídr v oblasti kosmetiky, ustanovila skupinu ZenithOptimedia Group, která je součástí Publicis Groupe, svou agenturou pro zajišťování nákupu reklamního času a prostoru. ZenithOptimedia tak bude pro firmu Coty spravovat globální mediální komunikaci, zejména pro tisk a televizi. (TZ)

Díky tomuto vítězství si mediální síť Publicis Groupe udrží obchodní činnost v Německu a Rakousku a svůj desetiletý vztah se společností Coty rozšíří převzetím dalších 13 trhů po celém světě. Globální smlouva zahrnuje tři regiony – Severní Ameriku, západní Evropu a střední a východní Evropu (včetně České republiky a Slovenska) – a patří do ní klíčové trhy společnosti Coty, zejména Spojené státy, Spojené království a Německo.

ZenithOptimedia získala tuto práci po vítězství v globální soutěži proti dalším třem konkurentům. Vznikne specializovaný tým složený z odborníků z celé ZenithOptimedia Group, který bude řídit tuto obchodní činnost. Tým bude mít na starosti globální strategii pro Coty a bude se starat o všechna její offline média. Digitální komunikaci bude ZenithOptimedia spravovat ve spolupráci s dalšími agenturami společnosti Coty.

ZenithOptimedia Group bude mít na starosti mediální komunikaci všech vlajkových značek společnosti Coty, mezi něž patří Adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Playboy, Rimmel a Sally Hansen.

Smlouva nabude účinnosti 1. července a ZenithOptimedia Group na jejím základě pro Coty povede program digitální transformace, jelikož společnost se snaží vytěžit maximum z příležitostí, které nabízejí digitální platformy a nové technologie.

„Volba globálního agenturního partnera je v souladu s naší globální strategií efektivity a je to další krok směrem k našemu plánu znovu investovat do našich vlajkových značek. Opravdu na nás zapůsobil zápal a nadšení ZenithOptimedia. Ukázali sílu napříč všemi mediálními dovednostmi, zejména v analýze dat, a prokázali zcela jednotný a transparentní přístup k mediální komunikaci,“ řekl Bart Becht, předseda představenstva a dočasný generální ředitel společnosti Coty.

„Skutečně nás těší, že můžeme rozšířit naši dlouhodobou spolupráci s Coty. Je to vedoucí společnost v oblasti parfémů, kosmetiky a péče o pleť a tělo a my jsme nadšení, že budeme mít možnost jim pomoci posunout se v marketingu a komunikaci na další úroveň. Toto vítězství je jasný důkaz našeho přístupu Live ROI a našeho zcela integrovaného způsobu práce,“ uvedl Adrian Sayliss, globální provozní ředitel skupiny ZenithOptimedia.

O Coty Inc.

Coty je vedoucí globální společnost v oblasti krásy. Ve fiskálním roce, který skončil 30. června 2014, měla čistý příjem 4,6 miliardy USD. Coty byla založena v roce 1904 a je to společnost zaměřující se čistě na hravou kosmetiku, do jejíhož portfolia patří známé vůně, přípravky na líčení a výrobky pečující o pleť a tělo, které se prodávají ve více než 130 zemích a oblastech. Nabídka výrobků Coty zahrnuje takové globální značky, jako je Adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Philosophy, Playboy, Rimmel a Sally Hansen.

Více informací o společnosti Coty Inc. najdete na www.coty.com.

O ZenithOptimedia

ZenithOptimedia (www.zenithoptimedia.com) je vedoucí globální síť poskytující mediální služby s 262 kancelářemi v 74 zemích. Jsme součástí Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny na světě a druhé největší mediální poradní a nákupní skupiny. ZenithOptimedia je první agentura, která uplatňuje přísný a objektivní přístup za účelem zvýšení efektivity výdajů na reklamu, a klientům zajišťuje nejlepší možnou návratnost jejich investic do komunikací. Tato strategie je podporována jedinečným přístupem k rozvoji a implementaci strategie napříč celým spektrem placených, vlastních a získaných kontaktních bodů – plánovacím procesem Live ROI. Skupina společností ZenithOptimedia svým klientům poskytuje celou škálu integrovaných schopností napříč plánováním marketingové komunikace, optimalizací hodnoty, performance médii a vytvářením obsahu. Mezi naše klíčové klienty patří Aviva, Bacardi Martini, Clarins, Kering, Lactalis, L’Oréal, LVMH, Nestlé, Oracle, Reckitt Benckiser, Richemont Groupe, SCA, Sanofi, Toyota či 21st Century Fox.