Systém pro monitoring médií Monitora.cz přidává nová rozšíření

Praha 19. dubna 2016 – Monitora, platforma společnosti Imper pro monitoring médií v reálném čase a vyhodnocování mediální publicity, nově nabízí užitečnou integraci s nástroji třetích stran. (TZ)

Monitora nyní přináší možnost propojení s Google Analytics, čímž umožňuje uživatelům lépe vyhodnocovat dopad mediální publicity a úspěšnost PR aktivit. Je totiž schopna propojit webové stránky využívající Google nástroje s jejím rozhraním, a nabízí tak možnost získání informací o počtu návštěv z jednotlivých článků. Nechybí ani informace o tom, jaké weby či jejich sekce byly na základě zmínek v médiích navštíveny, či vyhodnocení doby těchto návštěv.

Monitoru lze nově propojit také s čím dál oblíbenějším nástrojem na organizaci projektů Trello nebo s nástrojem pro efektivní interní komunikaci v týmu Slack. V obou případech spočívá přidaná hodnota v rychlé informovanosti o publikovaných tématech, která se tak okamžitě dostanou mezi zainteresované členy týmu. Notifikace o článcích mohou být v případě Trella připsány přímo ke konkrétnímu projektu v určitém okruhu lidí.

Díky pokročilému API rozhraní Monitory lze integraci provést do nejrozšířenějších CRM systémů, jako jsou například Microsoft Dynamics nebo Salesforce. Data z Monitory se do těchto systémů automaticky ukládají a aktualizují.

V rámci automatizace lze nastavit RSS kanály pro zasílání potřebných informací o sledovaných tématech v médiích. Tuto variantu uživatelé mohou rozšířit s využitím aplikace Feedly, která funguje jako RSS, ale data nabízejí v atraktivnějším formátu.

Více informací je k dispozici na webu http://monitora.cz/napojeni/.

O společnosti Imper CZ

Společnost Imper CZ s.r.o. je IT společnost založená v roce 2009. Za svou krátkou historii vyvinula a spustila řadu služeb, jejichž společným jmenovatelem je chytrá práce s daty. Právě takovou prací se z obyčejných dat stávají chytrá data, jejichž využití lze nalézt v každém produktu Imper CZ s.r.o. Portfolio společnosti sestává ze služeb Monitora – online nástroj pro monitoring médií podle klíčových slov; Leady – identifikace firemních návštěvníků webových prezentací; a Merk – online unikátní databáze firem a živnostníků v ČR.

Imper CZ s.r.o. se může chlubit referencemi zasahujícími do široké škály oborů. Její služby využívají společnosti spadající do finančního sektoru, jako jsou Komerční banka, ČSOB, UniCredit, GE Money Bank; logistiky – PPL, DPD; IT a telekomunikací – T-Mobile, hp, AVG, ABRA Software; a další.