O2 dává svým zákazníkům třicet milionů písniček do mobilu zdarma. Poslech hudby přes Spotify navíc nebude spotřebovávat žádná data.

Operátor O2 odstartoval spolupráci se světovou jedničkou v hudebním streamingu – hudební službou Spotify. Díky tomu nabídne všem svým zákazníkům 30 milionů skladeb a k tomu navíc možnost poslouchat oblíbené písničky bez čerpání dat z jejich tarifu. Službu Spotify bez spotřeby dat automaticky získají všichni stávající i noví rezidentní zákazníci s paušálním tarifem s internetem. Všechny potřebné informace jsou k dispozici na webu www.o2.cz/spotify. (TZ)

“Díky spolupráci se Spotify mají naši zákazníci všechny své oblíbené skladby neustále u sebe. Třicet milionů písniček mohou poslouchat zdarma a kdykoli ve svém mobilu nebo tabletu. Jen v síti O2 navíc bez spotřeby dat z jejich tarifu,” popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2.

LTE mobily za výhodnou cenu s audio příslušenstvím zdarma

K poslechu streamované hudby neodmyslitelně patří také chytrý telefon s podporou 4G LTE. O2 proto v létě nabídne vybrané telefony značky Samsung a Huawei s možností získat zdarma originální značkové audio příslušenství – bezdrátový reproduktor Sphere v hodnotě 895 korun nebo bezdrátová sluchátka Samsung Level U v hodnotě 1695 korun.

Cena Audio příslušenství Cena pro nové zákazníky i pro ty stávající, kteří si navýší svůj tarif Cena pro stávající zákazníky (50% sleva)
Samsung J3 2016 – novinka 4995 Samsung Level U zdarma 447
Huawei P8 Lite 5495 Sphere BT speaker zdarma 847
Samsung A3 2016 6995 Samsung Level U zdarma 447
Huawei P9 Lite – novinka 7495 Sphere BT speaker zdarma 847

Audio příslušenství není prodejné samostatně.

U všech telefonů je možné využít nákupu na splátky bez navýšení s nulovou akontací, možnosti zařízení pojistit proti poškození a krádeži a pořídit si doplňkovou službu O2 Péče, v rámci které konzultant na prodejně zákazníkovi pomůže s osvojením nového LTE zařízení – například zkopíruje kontakty, pomůže s nastavením účtu a nainstaluje potřebné aplikace tak, aby zákazník mohl začít nový telefon okamžitě plnohodnotně využívat.

Nabídku podpoří 360° mediální kampaň

Nabídku podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách, v rádiu a také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé v pondělí 13. června.

“V kampani chceme lidem ukázat, že ke každé situaci existuje správná hudba, která dokáže každý zážitek ještě více umocnit. A s námi mají zákazníci takových písniček v mobilu miliony,” popisuje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2.

Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní tým O2. Režie spotů se ujal Hans Emanuel, kamery Tomáš Sysel, o produkci se postarala Filmservice. Na online části kampaně spolupracoval interní tým s agenturou Soft Pillow Production.

O2_Spotify

 

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.