V Česku se bude konat první veletrh práce v digitálním marketingu

Veletrh Digijobs chce představit studentům i široké veřejnosti možnosti uplatnění v digitálním marketingu a přímo propojit návštěvníky s největšími tuzemskými zaměstnavateli v tomto oboru. Na akci tak bude vystavovat více než desítka českých firem a agentur, svoji účast již potvrdili například AdExpress, B2B Group, igloonet, PRIA či MarketUP. (TZ)

Akci pořádá tým organizátorů Marketing Festivalu v čele s Jindřichem Fáborským. “Mou dlouholetou snahou je pomáhat rozvoji digitálního marketingu v České republice. S tím souvisí i propojení atraktivních zaměstnavatelů s potenciálními uchazeči o práci v digitálním marketingu. Na Digijobs uvítáme studenty, absolventy, lidi bez praxe i zkušené marketéry,” uvedl Fáborský.

Digijobs tak navazuje a dále rozvíjí studijní program digitálního marketingu Digisemestr, za kterým stojí stejní lidé. Rostoucí poptávku po zaměstnancích v tomto oboru dokládá i nedávný výzkum společnost Kentico Software – 81 % evropských digitálních agentur v roce 2016 plánuje navyšovat stavy a Česká republika v tomto směru není výjimkou.

Digijobs se koná 15. září v Radlické kulturní sportovně na Smíchově, startuje ve 13 hodin a potrvá až do závěrečné afterparty. Kromě samotných stánků jednotlivých zaměstnavatelů se účastníci mohou těšit na sérii tematických přednášek. “Součástí projektu bude i výzkum aktuálních trendů v digitálním marketingu, ve kterém budeme zjišťovat, jaká očekávání lidé od práce v digitálním marketingu mají, kde se vzdělávají a podobně,” uvedl Fáborský. Vstup na akci je symbolických 50 korun.