Proudly se mění na Welcome to the Jungle. Přichází s novým obsahem a uchazečům otevírá dveře k pracovním nabídkám v zahraničí

Český kariérní showroom Proudly se mění na Welcome to the Jungle. Jeden z největších hráčů na poli Employer Brandingu koupil Proudly letos v lednu. Nyní přichází plánovaný rebranding a přechod Proudly na novou platformu. Změní se jak vzhled firemních profilů, tak obsah webu. HR a recruiteři získají nový efektivní ATS systém pro správu náboru, uživatelé nový obsah a otevřené dveře do firem v zahraničí.

„Naše vize byla od počátku globální a spojení s francouzským Welcome to the Jungle je pro nás důležitým krokem k jejímu naplnění,” říká Honza Klusoň, CEO Proudly a nyní Welcome to the Jungle v Česku a na Slovensku. 

Ještě lepší obsah

„Přechod na platformu Welcome to the Jungle pro nás znamená hlavně nárůst obsahu. Naši uživatelé se mohou těšit třeba na spuštění rubriky pro lidi z IT Behind the code i na lokalizaci a převzetí řady webových seriálů a pořadů,” popisuje Honza. „Jednou z vizí Welcome to the Jungle je od počátku vytvořit silné „work medium”, které pomůže mladým lidem najít v práci smysl. Věříme, že právě nový, a ještě kvalitnější obsah bude tou největší přidanou hodnotou pro naše uživatele,” vysvětluje Honza Klusoň. Další výhodou je samozřejmě možnost hledat práci nejen v Česku a na Slovensku, ale také v zahraničí. Dosavadní firemní profily na Proudly získají nový kabát. 

Přehlednější nábor

„Naši členové z řad firem nově získají zdarma chytrý ATS systém (neboli „Applicant Tracking System”), který pomůže udělat jejich nábor přehlednější a efektivnější. Věříme, že to usnadní a zrychlí komunikaci s kandidáty, čímž firmy snadno zlepší svou Candidate Experience,” popisuje CEO Klusoň. „S Welcome to the Jungle navíc vzniknou nové možnosti pro střední a malé firmy a podporu jejich Employer Brandu,” slibuje a věří, že se tím podaří získat do 

„rodiny” i firmy, které dříve s členstvím váhaly. 

20 milionů eur pomůže upevnit pozici v Evropě

Welcome to the Jungle získalo novou investici ve výši 20 milionů eur, tedy téměř půl miliardy korun. Tato částka napomůže Welcome to the Jungle k rozšíření do dalších zemí Evropy, vývoji nových nástrojů i podpoře nových kanceláří jako je právě ta česká, slovenská a španělská. „Ve hře jsou dále trhy jako Německo, Velká Británie či Polsko. Peníze poslouží i na rozvoj nových softwarových produktů, které pomohou společnostem zlepšit zaměstnaneckou zkušenost. Aktuálně můžeme mluvit třeba o Welcome home. Jedná se o intranet, který bude sloužit mimo jiné k vyladění onboardingových procesů,” popisuje Klusoň.

Trocha čísel na závěr

Na webu Welcome to the Jungle najdete aktuálně na 2 500 firemních profilů, zhruba 250 z nich tvoří profily španělských firem a 150 firem je z Česka a Slovenska. Web měsíčně navštíví na 1 milion uživatelů. Firmy už zde zveřejnily přibližně 150 000 pracovních nabídek a obdržely na ně na 2,5 milionu odpovědí. Vlastní ATS systém pro efektivnější nábor vyvinutý Welcome to the Jungle využívá na 4 000 firem. 

O Proudly a Welcome to the Jungle

Proudly je první český online kariérní showroom. Vznikl v listopadu 2015 a přináší pracovní nabídky z téměř stovky firem v ČR a od roku 2018 i na Slovensku. Firmy prezentuje zejména skrze firemní kulturu a audiovizuální obsah, kterým se snaží danou společnost přiblížit potenciálním uchazečům o práci. 

Welcome to the Jungle vzniklo v roce 2015 v Paříži a založili jej Jérémy Clédat a Bertrand Uzeel. Welcome to the Jungle se profiluje jako odborná mediální společnost, která produkuje multiformátový obsah s cílem inspirovat co nejvíce lidí k úspěšné kariéře a radosti z práce. Počátkem roku 2019 společnost koupila české Proudly, rozšířila tak svou působnost na Českou republiku a Slovensko a zároveň otevřela kancelář pro španělský trh v Barceloně.