Boris Trupčević jmenován novým výkonným ředitelem beauty-tech společnosti Foreo, s ním včele plánuje v roce 2021 významně expandovat

Foreo, beauty-tech značka postavená na špičkových technologiích a inovacích, ohlásila na začátku roku 2021 výrazné změny ve vedení jmenováním Borise Trupčeviće jako nového výkonného ředitele. 

Nový generální ředitel, mediální odborník s více než pětadvacetiletou praxí, povede společnost do další fáze bohaté na inovace, která naruší status quo v beauty oboru i mimo něj. Beauty-tech společnost povede Trupčević společně s Filipem Sedicem, zakladatelem a hlavním inovátorem produktů Foreo. Díky jasné strategické vizi zajistí Sedic bezproblémové zapojení nového člena týmu a bude i v dalších letech podporovat úspěch společnosti Foreo se zaměřením na vývoj nových produktů. 

Boris Trupčević je mediálním expertem, bývalým generálním ředitelem vydavatelství Styria Group Croatia a aktivním členem správní rady International News Media Association. Trupčević má výrazné schopnosti pro vývoj nových produktů, miluje design, inovace, nové technologie a vše, co je spojené s digitálním světem. 

Na své profesní cestě byl Boris Trupčević zodpovědný za redakční obsah, tiskové a online produkty, digitální projekty, technologie, prodej a marketing. Stojí za úspěchem všestranné digitální transformace v bývalé společnosti, která zahrnovala rozsáhlé vzdělávací programy, školení zaměstnanců a založení týmu Data Science / Machine Learning. Jeho produkty, kampaně, inovační iniciativy a komunikační řešení posbíraly více než 100 mezinárodních ocenění. Řízení změn bylo součástí všech Trupčevićových pracovních míst. 

„Od chvíle, kdy jsem poznal společnost Foreo, mě ohromuje její smělost, poslání i ambice. To, čeho zatím značka dosáhla, je úžasné. A stejně tak její vize do budoucna. V širším kontextu existuje mnoho cest, jak  každý z nás ovlivňuje životy dalších lidí – to, jak se vám daří určuje, jak vy sami pomáháte lidstvu. Každý šťastnější jednotlivec představuje malý krůček k obrovskému skoku. Pokud pomáháte dalším cítit se krásně a sebevědomě, pro každého z nich jde o nepopsatelný pocit, který jejich životy mění k lepšímu. A Foreo se na tomto hřišti cítí jako doma,“ říká Boris Trupčević. 

Zakladatel společnosti Foreo Filip Sedic k tomu dodává: „Je toho mnohem víc, čeho spolu můžeme dosáhnout. Posledních osm let bylo divokých, ale šlo jen o začátek. Foreo napříč beauty odvětvím narušilo zajeté stereotypy a stalo se ve svém oboru doslova průkopníkem. Svět je ale obrovský a potrvá, než zasáhneme všechny. Je před námi dlouhá cesta, než oslovíme všechny, které můžeme.“

POZNÁMKY PRO EDITORY

O společnosti FOREO:

Posláním značky FOREO je projasnit vám život. Název je zkratkou pro „For Every One“, protože značka usiluje o průkopnická a dostupná řešení, která přinášejí štěstí a prospěch každému z nás. Když se cítíte dobře, dobře i vypadáte – a tím je naše mise splněna.

  • Společnost FOREO (vyslovujte FOR-RAY-OH) byla založena ve Stockholmu ve Švédsku v roce 2013 vynálezcem Filipem Sedicem, který má pod svým jménem zapsaných více jak 200 mezinárodních patentů
  • Za pouhých 7 let se společnost rozrostla z inovátorského nováčka na globální subjekt zaměstnávající přes 3000 lidí, kteří působí ve 22 kancelářích na 5 kontinentech
  • Na základě analýzy hledaných výrazů je FOREO nejrychleji rostoucí značkou kosmetických přístrojů
  • FOREO spolupracuje s více než 12 000 obchody, včetně Sephory, H&M, Neiman Marcus, Macy‘s, Barneys, Selfridges a mnoho dalších, přičemž je k dispozici ve více než 77 zemích
  • Přední příčku ve svém oboru hájí FOREO více jak 1,5 milionem registrovaných uživatelů, ale více než 36 milionů lidí po celém světě vlastní alespoň jeden produkt FOREO
  • Za poslední 3 roky získaly produkty FOREO více než 120 ocenění nejen za design
  • Mezi produkty FOREO patří čisticí sonický kartáček LUNA, inteligentní přístroj urychlující účinky pleťové masky UFO, BEAR mikroproudový pleťový tonizující přístroj, sonický zubní kartáček ISSA a několik dalších chytrých modelů

Více informací najdete na www.foreo.com