Pandemie vtiskla do rukou lidem technologie, které umožňují rychlý a bezpečný nákup. S mobilní aplikací Můj Globus se nakupuje už čtyřnásobně

Pandemie loni zrychlila rozšíření nakupovacích technologií. Používání mobilní aplikace při nákupech v Globusu oproti roku 2019 vzrostlo o 400 procent. Jde o největší skok od jejího vzniku v roce 2018. Stejnou dynamikou dostává aplikace Můj Globus od svých vývojářů další nové praktické funkcionality.  

Mobilní aplikace Můj Globus je už řadu kritických měsíců pomocníkem v bezpečném a rychlém nakupování. Vedle vylepšené funkce Scan&Go totiž nabízí řadu informací i funkcionalit, které zákazníci během pandemických měsíců potřebují. „Například od listopadu si lze ověřit už z domova volnou kapacitu každého z našich hypermarketů, protože dodržujeme nařízení 15 metrů čtverečních na jednu osobu,“ řekla Lutfia Volfová, mluvčí hypermarketů Globus. Hned po této službě robusní aplikace nabídla zákazníkům možnost předem si objednat jídlo z restaurací Globus, stejně jako výrobky z tamější pekárny a cukrárny, které si bez čekání vyzvednou již připravené na určených místech v hypermarketu. „Všeobecně víme, že zákazníci nechtějí čekat, a to naše aplikace umožňuje. Objednat si jídlo on-line a vyzvednout ho připravené nebo udělat rychlý a bezpečný nákup v hypermarketu, se stalo velmi populární,“ říká Lutfia Volfová. Dokládají to data Globusu. Od začátku situace okolo koronaviru vyskočily objemy nákupů skrze tuto aplikaci o 400 procent. Jde sice o menší nákupy, než je tomu u samostatných skenerů Scan&Go, ale velmi jistý předpoklad je, že používání mobilní aplikace poroste i dál. Pomáhá snadno naplánovat nákupní seznam, sdílet ho, do aplikace se ukládají účtenky, zákazníci v ní mají po ruce slevové kupony, letáky i veškeré informace o cenách a nabídce v hypermarketech Globus. A další zajímavé funkce jako personalizace slevových kuponů se chystají, což je dobrá zpráva pro více jak 200 tisíc lidí, kteří aplikaci Můj Globus mají nainstalovanou ve svém chytrém mobilu a většinou s ní i aktivně nakupují. 

Příklad jedné z 6,5 tisíce recenzí aplikace Můj Globus, která má průměrné hodnocení na obchod Play 4,7 z možných 5: Udělali jste mi velkou radost, že vidím obsazenost prodejny, doufám, že tato informace bude trvalá. Zobrazení nákupního košíku na skeneru je také parádní… 

Nové funkce nedávno dostaly i známé skenery Scan&Go, ty je možné s aplikací Můj Globus kombinovat. „Technologie jsme propojili. Nákupní seznam si lze udělat v aplikaci, ten se zobrazuje i na displeji nových skenerů. Zde se zboží seřadí dle toho, jak jsou umístěny v daném hypermarketu a po naskenování zboží se položka z nákupního seznamu odškrtne. Tedy stejně jako to umí mobilní aplikace,“ poznamenala Lutfia Volfová. 

O společnosti

Činnost rodinné společnosti Globus zahájil roku 1828 Franz Bruch otevřením obchodu s potravinami v sárském St. Wendelu. V současné době stojí v čele společnosti představitel již páté generace rodiny Bruchů – Thomas Bruch. Na český trh vstoupil holding Globus v roce 1991 založením společnosti Globus Praha s.r.o. První český hypermarket byl otevřen 4. listopadu 1996 v Brně – Ivanovicích. V současné době se na území České republiky nachází 15 hypermarketů. Hypermarkety disponují kompletní vlastní výrobou v řeznictví, úplnou pekárenskou produkcí včetně cukrářství a vlastními restauracemi a kavárnami. Vlastní výroby Globus vyrábějí více než 700 potravin, které jsou označeny Poctivá výroba Globus. Globus ČR je držitelem několika ocenění Obchodník roku v kategorii „Prodejce potravin“, „Česká potravina“ nebo „Zlatý klas“. Více informací na www.globus.cz a https://www.facebook.com/GlobusCesko