Esportový portál PLAYzone.cz s roční návštěvností přes 6,4 milionu mění design

Nejnavštěvovanější esportový portál na česko-slovenském trhu PLAYzone.cz modernizuje design. Hlavním cílem změny je především zefektivnit a zpřehlednit všechny funkce, které webová stránka obsahuje, a zároveň připravit vhodné prostředí pro jejich další rozšíření. PLAYzone.cz nabízí svým uživatelům rozšířené zpravodajství z tuzemského a zahraničního esportu a disponuje turnajovou platformou, kde každý rok proběhne přes 300 soutěží. Navíc na stránkách provozuje rozsáhlou videotéku se záznamy esportových zápasů a herních pořadů televizní stanice Prima COOL. Klíčovým pilířem je také Zápasovník, který v reálném čase monitoruje výsledky domácích a prestižních světových soutěží.

Od roku 2009 přináší portál PLAYzone.cz pravidelný informační servis o nejdůležitějších událostech z esportu. 

Za tu dobu server přidal několik důležitých funkcí, díky kterým rozšiřuje hráčskou a fanouškovskou komunitu. V současnosti má PLAYzone.cz dle metriky gemiusAudience téměř 6,5 milionu návštěv ročně. Největší skupinu návštěvníků pak tvoří lidé ve věku 25 až 34 let (38 %). Téměř 80 % uživatelů jsou muži. Aby portál odpovídal současným trendům a byl připraven na další rozšiřování, přichází se zcela novým designem.

„Naším cílem je vytvořit z PLAYzone.cz domov českého a slovenského esportu. Naše cílová skupina se totiž neustále rozšiřuje o nové fanoušky i mimo tradiční hráče. Chceme, aby se návštěvník na jednom místě přehledně dozvěděl vše, co hýbe světem kompetitivního hraní videoher. Zároveň si ale mohl zahrát turnaj ve svém oblíbeném titulu, nebo se pobavit u některého z našich pořadů, které vysíláme na stanici Prima COOL. Nový vzhled a zvyšující se návštěvnost otevírají nové možnosti, jak mohou partneři oslovit neustále se rozšiřující skupinu fanoušků, ale i příležitostných diváků esportu,“ říká Lukáš Pleskot, výkonný ředitel agentury PLAYzone.

Boom českého esportu

V roce 2021 byl v mnoha ohledech pro agenturu PLAYzone.cz přelomový. Po roční pauze se nejprestižnější české esportové turnaje – Vodafone MČR v počítačových hrách a Samsung MČR v mobilních hrách – opět vrátily před živé publikum. Akce navíc získaly oficiální podporu statutárního města Brna. PLAYzone také uzavřela exkluzivní partnerství s největšími esportovými organizátory světa – ESL a BLAST. Od letošního roku také zajišťuje PR služby pro herního vývojáře Riot Games, který stojí za hrami jako League of Legends, VALORANT a vytvořil populární seriál Arcane.

„V posledním roce jsme urazili obrovský kus cesty, nicméně už teď mohu prozradit, že pro ten letošní připravujeme opravdu velké věci. Čeká nás nabitá sezóna a pevně věřím, že v ní dokážeme oslovit mnohem širší publikum a naplno tak využít potenciál, který esport bezesporu má,“ uzavírá Lukáš Pleskot. 

O PLAYzone

Agentura PLAYzone se zaměřuje na pořádání herních eventů, online marketing v herní komunitě, profesionální živé přenosy z herních i neherních akcí a také každoroční pořádaní Mistrovství České republiky v počítačových hrách a Mistrovství České republiky v mobilních hrách, která jsou považována za vrcholné esportové akce roku. Velkou aktivitou je také portál PLAYzone.cz, jenž je nejnavštěvovanějším herním portálem na českém internetu a jehož náplní je každodenní pořádání turnajů a zpravodajství z domácího i zahraničního světa progamingu, společně s celou řadou komunitních aktivit. V roce 2019 se strategicky spojila se stanicí Prima COOL. Cílem tohoto spojení je rozvoj esportu a dále pak zatraktivnění televizního a online vysílání na Prima COOL.