Povídku “Ztracený dopis” od Ivy Hadj Moussy namluvil herec Vojtěch Dyk. Povídku Petra Stančíka “Ježíšku, ty jsi celá maminka” načetla herečka Klára Issová. Stejně jako loňský vánoční video email, v němž oslovoval ředitel Spořitelny Tomáš Salomon každého klienta jménem, má i letošní vánoční přání s audiopovídkami částečně personalizovaný charakter. Zatímco povídka “Ztracený dopis” přijde zejména mladším klientům do 35 let, kteří zatím nemají rodinu, druhá povídka od Petra Stančíka je určena pro rodiče s dětmi.
„Loni jsme našim klientům zasílali vánoční přání formou personalizovaného videa a letos jsme chtěli přijít s novým nápadem, který bude mít pro klienty větší hodnotu. Zvolili jsme nakonec delší formát v podobě audiopovídky. Věříme, že se klientům budou líbit a ve vánoční atmosféře si je užije celá rodina,” říká Monika Hovorková, která je ve Spořitelně odpovědná za značku a komunikaci.
Nosným tématem obou povídek je “dopis pro Ježíška”, což je zároveň hlavní téma vánoční TV kampaně, na kterou vánoční přání klientům navazuje. V e-mailové komunikaci s odkazem na povídku obdrží každý klient i výzvu, aby letos opět pořizoval vánoční dárky především u českých výrobců. Tipy na dárky od českých podnikatelů lze nalézt na webových stránkách Spořitelny.
Ztracený dopis – autorka Iva Hadj Moussa, čte Vojtěch Dyk
Ježíšku, ty jsi celá maminka – autor Petr Stančík, čte Klára Issová
Spořitelna připravila aktuální vánoční kampaň ve spolupráci s agenturou VMLY&R.
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy až po velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,8 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 milionů korun.