Vývojová společnost AKKA spouští náborovou kampaň, hledá IT kandidáty se zájmem o technologie budoucnosti

Praha, 11. 1. 2022: Vývojová společnost AKKA Czech Republic odstartovala ve spolupráci s kreativní agenturou Filmagix náborovou kampaň. Ta má za cíl rozšířit povědomí o společnosti a oslovit IT vývojáře se zájmem o autonomní řízení, konektivitu nebo robotiku. Součástí kampaně je online videospot a samostatná microsite www.chci-akka.cz, která prezentuje veškeré informace o volných pracovních pozicích a samotné společnosti. Kampaň je určena pro online a sociální sítě a poběží až do konce března.

Pro přípravu komunikace si AKKA vybrala kreativní agenturu Filmagix, která připravila rozsáhlou digitální kampaň. Ta se spouští začátkem ledna a hlavním pilířem je videospot, který formou filmového traileru uvádí příběh „podle skutečné společnosti“. V něm je hlavní IT hrdina povolán do výběrového řízení, které mu odhaluje svět budoucnosti AKKA, její primární zaměření a volné pracovní pozice. Konec spotu odkazuje na www.chci-akka.cz, kde potenciální kandidát nalezne podrobné informace o pracovních místech, firemní kultuře, benefitech, ale i zaměření společnosti, její vizi nebo strategii. 

„Snažili jsme se diváka zaujmout netradiční formou inspirovanou filmovým Matrixem. Kombinací sci-fi prvků a akčního hrdiny jsme chtěli ukázat IT jako atraktivní oblast, vytvořit prostor pro pocit výjimečnosti a podpořit fakt, že AKKA je společnost, kde doslova držíte prst na tepu budoucnosti,“ uvedla Michaela Lovecká, spoluzakladatelka Filmagix.

AKKA hledá IT experty, kteří se chtějí podílet na vývoji moderních dopravních prostředků, řídících systémů i softwarových řešení. „Úspěch záleží v první řadě na zaměstnancích, a proto neváháme investovat do rozsáhlé náborové kampaně. Mezi naše klienty patří špičky v oboru automotive jako Mercedes-Benz, Škoda Auto, Audi nebo BMW, se kterými pracujeme např. na vývoji autonomního řízení, konektivity, IoT, webových a mobilních aplikací apod. Pokud se tedy kandidát chce podílet na vývoji technologií budoucnosti, u nás může,“ uvedla Kateřina Janků, HR Director ze společnosti AKKA Czech Republic.

Odkazy na videospot a další informace:

CHI AKKA trailer – hlavní video 1 min

CHCI AKKA trailer 40s

CHCI AKKA trailer 10s

Název kampaně: Chci AKKA

Klient: AKKA Czech Republic

Nasazení od – do: 6. 1. – 31. 3. 2022

Mediamix: online, PR, sociální sítě

Kreativní agentura: FILMAGIX s.r.o.

Námět a scénář: Michaela Lovecká, Michal Orsava

Režie: Michal Orsava

Hlavní postavy: Martin Gardavský, Luboš Jakubčík

###

O společnosti AKKA Czech Republic, www.akka-technologies.com 

Společnost AKKA Czech Republic s.r.o. patří do mezinárodní skupiny AKKA Technologies a v České republice je předním poskytovatelem vývojových a konzultačních služeb, zejména pro oblast automobilového průmyslu. V posledních letech se však, vedle železniční dopravy a letectví, čím dál více také orientuje na oblast IT a digitalizace. Svou činnost firma zahájila v roce 1996 a dnes na pobočkách v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi a Českých Budějovicích zaměstnává téměř 500 odborníků. Své klienty společnost podporuje od prvních skic, přes konstrukci, výpočty, testování, programování, až po prototypovou výrobu.

O společnosti FILMAGIX, www.filmagix.com 

FILMAGIX je audiovizuální produkce kreativní dvojice Michala Orsavy a Michaely Lovecké, která je známá virální tvorbou jako např. Harry Potter a Kámen mudrců, Návrat do budoucnosti nebo SÁM DOMA s Donaldem Trumpem. Vedle autorské tvorby se primárně soustředí na komerční projekty od reklamních spotů pro online a sociální sítě až po televizní reklamu. Rovněž zaštiťuje komplexní marketingové kampaně, promo videa, hudební videoklipy či animovaná videa. Komerční tvorba z dílny FILMAGIX je často, podobně jako virální videa, protkána triky a humorem. V minulosti služby FILMAGIX využily například společnosti Hyundai, Mall.cz, Hollandia, Starbucks a řada dalších.