Služba nextbike ukazuje v nové kampani jak se pohybovat v městském prostoru

Pražské kreativní studio Pure stuff vytvořilo novou edukační kampaň pro značku Nextbike. Cestou série video spotů chce nextbike české uživatele aplikace informovat o tom, jak nejlépe používat sdílená kola, o bezpečnosti jízdy i k zamezení vandalizace kol v ulicích.

„Naše společnost má v ČR již více než 250 000 uživatelů, kteří loni uskutečnili více jak 2 mil. výpůjček. Je to tedy nemalá masa, která se na našich kolech pohybuje po městech. Bylo tedy důležité uživatele edukovat, jak službu využívat a jak se správně pohybovat v městském prostoru,“, popisuje cíl kampaně provozní ředitel Tomáš Karpov společnosti nextbike. Cílem je také zvýšit povědomí o značce. 

„Do kampaně jsme zapojili aktérky ze spolku Holky na kole v Praze,  abychom zvýšili povědomí o městské cyklistice, o co se tento spolek dlouhodobě zasahuje,“ vysvětluje produkční studia Pure stuff Sára Šimáčková. „Zároveň jsme do kampaně chtěli zapojit lokální aspekt,“ dodává. 

Původně německá značka nextbike vstoupila na český trh v roce 2017, aktuálně působí ve ve 23 zemích. V roce 2021 proběhlo 2,1 milionů výpůjček v Praze, Brně nebo Ostravě, tak v Olomouci, Pardubicích, Hradci Králové, Kladně, Zlíně, Prostějově a Havířově. 
Odkaz na video kampaně: Proč do toho šlápnout se sdílenými koly nextbike Czech Republic?