Digitální marketing pro DoDo bude v 6 zemích nově zajišťovat LCG New Media

Logistický startup DoDo už zná partnera, který mu bude na šesti evropských trzích zajišťovat digitální marketing. Pro spolupráci si firma vybrala fullservisovou agenturu LCG New Media, jejímž úkolem budou například kampaně na nábor kurýrů, získávání nových franšízových partnerů nebo pomoc se zvyšováním brand-awareness a akvizicí nových zákazníků.

Zajišťovat budeme brand a výkonnostní kampaně na nábor kurýrů, rozšiřování partnerů a franšíz či zvyšování povědomí o značce v jednotlivých zemích. Součástí spolupráce je I implementace automatizovaných reportingů napříč skupinou,” říká za LCG New Media Vojtěch Lambert, CEO. „DoDo vnímáme jako zajímavou a velmi dynamicky se rozvíjející firmu ve svém oboru a jsme rádi, že jsme to my, kdo jim může pomáhat budovat značku hned na šesti trzích,“ dodává. Kampaně bude zajišťovat v Česku, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a v Rakousku, kromě toho logistická služba působí ještě v Bulharsku.

Při výběru zahraniční agentury pro nás byl klíčový individuální přístup a hledali jsme partnera, který se nespoléhá na univerzálně platná řešení, ale dokáže plně pochopit fungování našeho byznysu a teprve na základě toho nastavit vhodný výkonnostní model. V LCG New Media mají četné zkušenosti s působením napříč zahraničními trhy a zároveň jsou silně orientovaní na analytickou práci s daty, což je přístup, na kterém DoDo staví i v logistice. Věříme, že naše vzájemná spolupráce podpoří jak akvizici nových klientů, tak vstup DoDo na další zahraniční trhy, což je pro nás momentálně jednou z hlavních priorit,” komentuje za DoDo Jana Hejnicová, Group Head of Marketing.

Startup DoDo původně začínal jako služba osobního asistenta, dnes je s vice než dvanácti sty ekologickými vozidly a necelými dvěma tisíci kurýry silným logistickým partnerem největších značek zejména v oblasti e-commerce, retailu a rychlého občerstvení. Za rok doručí vice než 5 milionů objednávek a letos plánuje poprvé pokořit miliardový obrat. 

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Mezi aktuální klienty patří BAYER, STOCK, HONOR, Huawei, Pandora CinemaCity, Schuelke, PackWay, MAPO Group, Nemocnice Šumperk, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako Omega Pharma, OC Galerie Harfa, Bubbleology, Edenred, Grandhotel Pupp, BTL, Hrady CZ, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. V roce 2021 pak dosáhla na 3. místo v rámci výkonnostní kampaň roku pro značku Supradyn, společnosti Bayer. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.


O LCG NEW MEDIA:

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.

_________________________________________________________________________________________