Tesco posiluje svou pozici na trhu, během září otvírá tři nové prodejny.

Tesco v České republice expanduje, nových obchodů se během září dočkají zákazníci v Praze, Pardubicích a Lysé nad Labem. Součástí strategie společnosti je i modernizace stávajících prodejen.

Navzdory změně zákaznického chování, která je zapříčiněna inflací, zůstává otevírání nových prodejen nadále jednou ze strategických priorit. Rekordní tři nové prodejny otevře Tesco během jednoho měsíce, celkově tak bude provozovat již 189 obchodních jednotek po celé České republice. Jako první otevře Tesco Expres Praha-Hráského v blízkosti metra C Chodov. Následovat bude nový hypermarket v Pardubicích, který je součástí obchodního centra Atrium Palác Pardubice. Na konci měsíce potom otevře nový hypermarket v Lysé nad Labem.

Jsem velmi ráda, že navzdory nelehké ekonomické situaci posledních měsíců se nám daří otvírat nové obchody a být tak blíže našim zákazníkům nejen v Praze, ale také v regionech. V oblasti zlepšování služeb se nesoustředíme pouze na otevírání nových obchodů, ale také na modernizaci těch stávajících, abychom poskytovali našim zákazníkům možnost nákupů v příjemném prostředí, které odráží aktuální trendy,říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku. 

Modernizace stávajících obchodní sítě je jednou z hlavních priorit společnosti, zákazníkům přináší větší komfort při nakupování, nové technologie také zefektivňují provoz, například v podobě úspornějších chladících jednotek. Zmodernizované obchody mohou zákazníci navštívit například v Praze na Skalce, Kolíně nebo Táboře, v letošním roce se realizovalo již osm tzv. refitů.

S téměř 190 prodejnami Tesco a 130 franšízovými prodejnami Žabka je naše maloobchodní síť snadno dostupná pro dvě třetiny české populace. Ještě širší okruh zákazníků – přes 7,4 milionu obyvatel pak dokážeme oslovit díky online prodeji, který pokrývá celou zemi. Prostřednictvím společnosti Tesco mají naši zákazníci přístup ke všemu, co potřebují, a to za méně a každý den – od klíčového základního zboží po velké týdenní nákupy,“ dodává Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Tesco také dlouhodobě pečuje o dobré vztahy s komunitami v okolí svých obchodů. Při příležitosti otevření nových prodejen firma podpoří darem v hodnotě 50 000 Kč místní neziskové organizace.