LG odstartovala projekt „Radio Optimism“ s cílem šířit svoji myšlenku „Life´s Good“ prostřednictvím hudby

Nový projekt a související kampaň značky LG využívá hudbu jako univerzální jazyk k prohloubení mezilidských kontaktů a rozšíření firemní myšlenky „Life’s Good“ v dnešním digitálním světě


SOUL/PRAHA, 17. července 2025 — Společnost LG Electronics (LG) pomocí projektu a související kampaně „Radio Optimism“ posiluje smysluplné mezilidské vztahy a šíří optimismus prostřednictvím sdílených hudebních zážitků. Tento projekt je v souladu s příslibem značky LG „Life’s Good“ (Život je dobrý) a řeší rostoucí výzvy při navazování skutečných mezilidských vztahů ve světě ovládaném technologiemi. 

Kampaň „Radio Optimism“ se snaží působit proti pocitu odpojení, který je generován v éře ovládané povrchními interakcemi, jako jsou „lajky“ a komentáře na sociálních sítích. Využitím síly hudby si LG klade za cíl podporovat hlubší vazby mezi jednotlivci a propagovat plnohodnotnější život.

„S postupem technologií se smysluplné mezilidské vztahy stávají stále důležitějšími a obohacují náš život. Značka LG pokračuje ve svém odhodlání vnášet optimismus do každodenního života a zůstává věrná svému trvalému příslibu ‚Life’s Good‘,“ řekla Kim Hyo-eun, šéfka oddělení pro brand management značky LG.

Tato kampaň posiluje závazek společnosti LG vytvářet obohacující zážitky v digitálním světě, kde lidé tráví značný čas. Na základě této mise se LG neustále angažuje u mladších cílových skupin prostřednictvím participačních kampaní, které oživují filozofii „Life’s Good“. Loňská kampaň „Optimism Your Feed“ (Optimismus ve vašem kanálu) využívala sociální algoritmy k podpoře pozitivity na sociálních sítích. Tato nová iniciativa se konkrétně snaží řešit paradoxní pocit odpojení v éře hyperkonektivity.

„Jedním z nejspolehlivějších prediktorů štěstí je mít hluboké a smysluplné vztahy,“ řekla Jean M. Twenge, profesorka psychologie na San Diego State University. „Přesto dnes mnoho lidí tráví více času online a méně času osobním propojením. Zejména sociální média mají tendenci vytvářet mělké vztahy více než hluboká spojení a osobní kontakty, které lidé potřebují. Je běžné, že lidé mají stovky sledujících, ale nikoho, s kým by si promluvili v reálném životě, pokud potřebují podporu. Potřebujeme budovat smysluplnější spojení s těmi kolem nás. To by mohlo zvrátit výrazný pokles štěstí, k němuž došlo v posledním desetiletí.“

Nová globální studie1 od společnosti LG o sociálním propojení odhaluje, že 68 procent lidí považuje za těžší navazovat skutečná přátelství a třetina uvedla, že v posledním měsíci měla jeden nebo méně smysluplných kontaktů, přičemž 8 procent jich nemělo žádné. 

Kampaň „Radio Optimism“ se inspiruje tradičním rádiem, které sbližuje lidi prostřednictvím hudby a příběhů, a přetváří tento koncept do interaktivní online platformy, kde mohou lidé vytvářet a posílat personalizované písně svým blízkým. Interaktivní platforma využívá umělou inteligenci pomocí které lze snadno vytvořit originální skladby. Tyto nástroje umělé inteligence jsou trénované na pečlivě vybraných hudebních datech a interpretují zadání tak, aby vygenerovaly jedinečné hudební kompozice. Navíc se automaticky vytvoří odpovídající grafický obal písňového alba pro poutavý a kompletní zážitek. Jakmile je píseň hotová, lze ji odeslat vybraným příjemcům jako dárek, a prohloubit tak vzájemné pouto mezi dárcem a obdarovaným. Písně jsou navíc globálně přístupné a veřejnost je může prostřednictvím Rádia Optimism dále objevovat. Hudební poselství se tak může šířit dál.

Podle průzkumu téměř 9 z 10 respondentů věří, že smysluplná spojení vedou k optimističtějšímu pohledu na život. Poskytnutím platformy pro vyjádření pocitů jednotlivců se tato kampaň snaží podporovat hlubší spojení a pomáhat jednotlivcům obohacovat jejich životy a šířit optimismus vlastními způsoby.

Webová stránka kampaně je k dispozici v angličtině a nově také v češtině na www.lg.com/cz/lifesgood. Oficiální webové stránky a interaktivní platformu pro vytvoření hudebních skladeb naleznete na RadioOptimism.lg.com. Další podrobnosti naleznete na www.lg.com/lifesgood/.

O společnosti LG Electronics, Inc.

LG Electronics je globální inovátor v oblasti technologií a spotřební elektroniky s působností v téměř každé zemi a mezinárodní pracovní silou více než 74 000 zaměstnanců. Čtyři divize LG – Home Appliance Solution, Media Entertainment Solution, Vehicle Solution a Eco Solution – dosáhly v roce 2024 celosvětových příjmů přes 88 bilionů KRW. LG je předním výrobcem spotřebních a komerčních produktů, od televizorů, domácích spotřebičů, řešení pro vzduch, monitorů, automobilových komponentů a řešení, a její prémiové značky LG SIGNATURE a inteligentní LG ThinQ jsou po celém světě známé. Nejnovější zprávy naleznete na www.LGnewsroom.com.

1Metodika průzkumu

Časové období: Práce v terénu probíhala od 29. dubna do 1. května 2025, prostřednictvím Focaldata. Země: 5 – USA, Spojené království, Austrálie, Indie a Kanada. Věk: 18-45 let. Velikost vzorku: 5 000 účastníků napříč USA, Spojeným královstvím, Austrálií, Indií a Kanadou, s 1 000 účastníky na každém trhu a národně reprezentativním rozdělením podle věku, pohlaví a regionu.

 

Tagged