12. 3. 2020 – Herní agentura Grunex po loňském vstupu ECI Daniela Křetínského výrazně posiluje svou pozici v oblasti elektronických sportů a kompletně zajišťuje organizaci historicky největší česko-slovenské ligy elektronických sportů, Sazka eLEAGUE. Ta bude kromě výjimečné finanční dotace 2,5 milionu korun unikátní i svým zcela novým formátem s živým profesionálním studiovým vysíláním vybraných zápasů a oficiální podporou přímo od vydavatele her americké společnosti Valve.
Sazka eLEAGUE je historicky největší česko-slovenskou ligou elektronických sportů, která si klade za cíl významně posílit, zpřístupnit a zprofesionalizovat tuzemský esport. Startuje formou online kvalifikací 14. března 2020 a bude probíhat v globálně rozšířených hrách Counter-Strike: Global Offensive a Dota 2. Grunex je s více než desetiletou historií v současnosti největším subjektem v oblasti tuzemského herního marketingu, PR a esportu se zaměřením na esport projekty v online i offline podobě.
V rámci kompletního zajištění organizace Sazka eLEAGUE realizoval Grunex návrh a zprovoznění plně responzivního portálu Sazka eLEAGUE, kde kromě zpravodajství a novinek budou ke zhlédnutí živá vysílání, videosestřihy ze zápasů, rozhovory s hráči, analýzy, statistiky či profily jednotlivých hráčů a týmů.
Součástí aktivit Grunexu bude i administrace kvalifikačních a ligových turnajů v rámci na míru vyvinutého turnajového systému a dále profesionální živé vysílání ze studia v podání předních česko-slovenských komentátorů a influencerů v dané hře. Fanoušci se tak mohou těšit na celkem 164 streamovaných zápasů komentovaných například Damienem „Deethane“ Divišem, Romanem „Blade“ Pilným či Martinem Rotou.
„Česko-slovenská liga elektronického sportu Sazka eLEAGUE je velkým pokrokem pro celý lokální esportový trh. V mnoha ohledech je velmi evoluční a má za cíl pozvednout elektronický sport v Čechách a na Slovensku na novou úroveň,“ říká Martin Liberský, ředitel agentury Grunex, a doplňuje: „Nejen, že ji provází na tuzemské poměry velmi vysoká publicita, ale přináší i další inovativní prvky jako například statisícové dotace pro všechny zúčastněné týmy, historicky nejvyšší finanční odměny, profesionální strukturu, studiové livestreamy a samozřejmě také velkolepý finálový event, na kterém celá první sezona vyvrcholí.“
O agentuře Grunex
Agentura Grunex poskytuje full-service marketingové, esport a PR služby se specializací na klienty zaměřené na cílovou skupinu počítačových hráčů. Provozuje také významná lokální herní média, jako například e-sport portál Grunex.com, herní portál Hrej.cz, největší tematické tuzemské komunitní portály TryHard.cz, WoT.cz a Dota2.cz a také řadu herních facebookových stránek a skupin. Od roku 2016 spoluvlastní televizní herní pořad Re-Play. Celkový měsíční zásah agentury je přes 330 tisíc návštěvníků na vlastních herních portálech a přes 500 tisíc hráčů na herních facebookových stránkách a skupinách. V posledních letech se zaměřuje také na gamingové a eSport projekty v online i offline podobě.