BILLA mezi návštěvníky Olympiády dětí a mládeže rozdala více než 500 kg ovoce

Olympiáda dětí a mládeže v Moravskoslezském kraji skončila, tři sta třicet medailí našlo své hrdé majitele. Významnou sportovní událost již tradičně podpořila i společnost BILLA. Přímo v Olympijském domě připravila pro zájemce nejen interaktivní soutěžní zónu s kvízem o zdravém stravování, ale mezi návštěvníky navíc rozdala více než 500 kg ovoce a 1 000 ks zdravých svačinek.

Od 26. do 30. ledna 2025 se v celkem 11 sportech a jedné umělecké soutěži utkalo 1 127 mladých nadějných sportovců. Na sportovištích i v Olympijském domě to během Olympiády dětí a mládeže každý den pěkně žilo. Vice než 40 tisíc fanoušků včetně dětí ze škol se postaralo o skvělou atmosféru. Odměnou jim byly netradiční zážitky i pestrý doprovodný program. Navštívit mohli například BILLA zónu, ve které na ně čekaly různé soutěže či vědomostní test na téma zdravá strava. Nechyběla ani chillout zóna s originálními BILLA lehátky. Přímo v Olympijském domě pak dále probíhaly zajímavé besedy s olympijským medailistou šermířem Jiřím Beranem, tanečníkem Zdeňkem Chlopčíkem či sportovním influencerem Matějem Königem.

Společnost BILLA se i letos stala generálním partnerem Českého olympijského týmu
a navázala tak na dlouholetou spolupráci. Pro sportovce i návštěvníky zajistila zdravé občerstvení i milá překvapení. „Během sportovních klání jsme rozdali více než 500 kg čerstvého ovoce a 1 000 kusů zdravých svačinek z naší BILLA BIO řady. Mimo to jsme ale rozdávali i plyšáky, o které byl obrovský zájem, a potěšili jsme jimi přes 2 000 dětí. A přidali jsme ještě dalších 1 000 kusů BILLA dárků,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs společnosti BILLA Česká republika, a dodává: „Jsme rádi, že můžeme být součástí takto významného sportovního projektu. Vážíme si i toho, že dostáváme prostor na edukaci dětí a dospívajících o zdravých stravovacích návycích v každodenním životě.“

Na olympijské platformě olympijskytym.cz/live se každý den vysílaly živé přenosy ze všech sportovišť, které dohromady trvaly 212 hodin. Největší multisportovní akci v České republice si nenechaly ujít ani kamery České televize. Ta odvysílala 2 000 minut sportovních klání
i Studia ČT sport. 

Olympijskou štafetu nyní poprvé v historii přebírá Hlavní město Praha, které v červnu 2026 přivítá letní edici. Další zimní Olympiáda dětí a mládeže proběhne v roce 2027 v Plzeňském kraji.   

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši 35 154 386 mil. Kč a s 275 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.