Praha/Brno 20. května 2025: Zákaznická zkušenost, tzv. pickup experience, upselling index a výše útraty, dopad jednotlivých kategorií na obrat, identifikace zcela nového zákazníka a mnoho dalších parametrů. To vše Nesnězeno nyní odemyká novým, ale i stávajícím retailovým partnerům v rámci svého B2B programu, ve kterém jsou již zapojeny řetězce jako PENNY, Starbucks, Minit, Pont a další... V reálném čase tak umožní sledovat data a analytiku z prodeje zvýhodněných balíčků potravin, a to včetně zákaznické zkušenosti. Tato funkcionalita dál rozvíjí dlouhodobě úspěšný model spolupráce, v jehož rámci se podařilo zachránit již přes 1 200 tun potravin. Data z pilotního provozu navíc ukazují, že v 43 % nákupů si zákazník při vyzvednutí balíčku z Nesnězeno zakoupí i další produkty.
Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).