Agnostix vyvinul komplexní AI nástroj pro analýzu a optimalizaci veškeré komunikace s klienty

Pražská technologická společnost Agnostix přichází s inovativní platformou pro hlubokou analýzu konverzací napříč všemi digitálními a hlasovými kanály. E.V.A. Insights využívá generativní AI, strojové učení i specializované jazykové modely, aby firmám pomohla rychle a srozumitelně odhalit slabá místa i nové příležitosti v zákaznické komunikaci – a to bez nutnosti složitých interních vývojů. Po loňském spuštění Bot Doctora se jedná o druhou unikátní službu, se kterou Agnostix cílí nejen na český, ale i světový trh.

„Automatizované konverzační systémy jako chatboty, virtuální asistenti, instant messaging nebo live-chat jsou dnes nedílnou součástí zákaznického servisu a komunikace s klienty, ale většina firem nemá jasný přehled o tom, jak kvalitní tato komunikace skutečně je. E.V.A. Insights tuto slepou skvrnu odstraňuje a okamžitě ukazuje, co funguje a co ne,“ říká Mário Mitas, spoluzakladatel společnosti Agnostix.

Konec luštění dat

Platforma, která spadá do nové a rychle se rozvíjející oblasti tzv. Conversation Intelligence, je navržená pro snadné napojení na libovolnou technologii a pokrývá celé spektrum komunikačních kanálů – od chatbotů a voicebotů po e-mailové nebo sociální platformy. Výsledky zobrazuje v přehledném a uživatelsky přívětivém rozhraní, kde jsou všechny důležité metriky vizualizovány srozumitelně i pro uživatele bez analytického zázemí.

„Lidé tak nemusí trávit hodiny manuální analýzou dat – všechny důležité informace mají k dispozici ihned, a to včetně trendů, typických chyb, míry úspěšnosti odpovědí nebo změn v sentimentu. Pomocí pokročilého filtrování lze odhalit i malé nuance v komunikaci,“ popisuje Mitas.

Compliance i poklady v konverzacích

Díky své modulární architektuře je E.V.A. Insights snadno škálovatelná – dokáže sloužit jak menším týmům, tak globálním korporacím s desítkami komunikačních kanálů. Umožňuje pracovat nejen s daty v reálném čase, ale i s historickými záznamy, a to i bez nutnosti API integrace. 

Zároveň přináší důležitý nástroj pro kontrolu souladu komunikace s firemními i legislativními pravidly (compliance), upozorňuje na závadně vedenou komunikaci jak ze strany společnost, tak i klientů, a hlídá možnou kompromitaci komunikačního kanálu. Výstupy analýz slouží také jako kvalitní trénovací materiál pro zlepšování tréninku AI modelů.

„Analytika interakcí mezi lidmi a chatbotem či voicebotem umožňuje nejen vylepšovat samotného asistenta, ale i zdokonalovat další služby, na které si například lidé v konverzacích stěžují, a posouvat tak celý byznys,“ říká Mitas.

Ruku v ruce s Bot Doctorem, do Evropy i do světa

Nástroj E.V.A. Insights doplňuje unikátní službu Bot Doctor, kterou Agnostix představil na konci loňského roku. Zatímco Bot Doctor se zaměřuje na léčbu již vzniklých problémů, které virtuální asistenty, voiceboty i chatboty trápí, E.V.A. Insights se soustředí hlavně na průběžnou optimalizaci.  

Společně tvoří ucelené řešení pro prevenci i audit problémů, které by jinak zůstaly skryté až do chvíle, kdy negativně ovlivní klientskou zkušenost nebo reputaci značky. Obě služby jsou navržené s důrazem na praktičnost a okamžitou využitelnost. Proto také Agnostix umožňuje na svém webu nahrát několik konverzací a rovnou se podívat, jak si například firemní bot vede v každodenním režimu

„Snažíme se firmám vrátit kontrolu nad tím, co svým zákazníkům říkají a s jakým výsledkem. V rámci celé komunikace s klienty, která zahrnuje čím dál tím víc digitálních kanálů, je dnes obrovský prostor ke zlepšení. A to nejen po technické stránce, ale i z pohledu zákaznické zkušenosti,“ dodává Mário Mitas, spoluzakladatel Agnostixu.

Od Insights si podobně jako od Bot Doctora firma slibuje rozšíření svých služeb z Česka do Evropy a dále do světa. Ani pro jednu ze služeb totiž není jazyk žádnou bariérou. Odhalit nefunkčního bota nebo optimalizovat firemní komunikaci umí Agnostix prakticky v jakémkoliv běžném jazyce.    

Více informací o E.V.A. Insights najdete na insights.evaplatform.ai

Agnostix je technologická společnost zaměřená na dodávky IT projektů, zejména pro enterprise klientelu z oblasti finančnictví a telekomunikací. Společně ji založili softwaroví vývojáři Martin Franc a Mário Mitas v roce 2017. Agnostix se zaměřuje na vývoj a implementaci virtuálních hlasových asistentů a kromě toho poskytuje i další IT služby a konzultace. V roce 2024 získala společnost ocenění Férový zaměstnavatel roku. Ve stejném roce vyvinula nástroj Bot Doctor pro léčbu digitálních asistentů. Více informací o společnosti najdete na www.agnostix.cz.