BRight Service Desk zamířil do oblak

Servicedeskový nástroj společnosti DIGI TRADE  se vedle dlouhodobě poskytovaného on premises řešení vydal cestou moderního přístupu k aplikacím, cestou cloudových technologií.  (TZ)

BRight Service Desk podporuje procesní řízení dle mezinárodně uznávaných metodických rámců, jako je ITIL, tak, aby umožnil efektivnější fungování IT oddělení, zvýšil komfort a spokojenost uživatelů a poskytl reportovací nástroje pro měření a neustálé zlepšování poskytovaných služeb. Systém vedle správy incidentů a problémů poskytuje rozhraní pro další procesy a funkcionality – Change a Release Management, Znalostní databázi, Katalog služeb, definici SLA a eskalací. Především externí poskytovatelé služeb ocení moduly podporující správu klientů, projektů, obchodních podmínek a výkazy práce, které jim umožní řídit podporu svých zákazníků a plánování interních zdrojů.

Pomocí cloudového řešení zákazník neinvestuje do infrastruktury, minimalizuje náklady na administraci, hardware a softwarové licence. Zároveň může platit jen za to, co opravdu potřebuje, tedy za službu, čímž BRight SD dále snižuje celkové náklady na vlastnictví. Zákazníkovi k odběru služby stačí pouze internetové připojení a standardní webový prohlížeč. Služby aplikace Bright Service Desk poskytované v cloudu přinášejí garanci jednoduché a okamžité implementace a možnost pravidelných upgrade.

Rozsahem svých modulů a funkcionalit BRight Service Desk komfortně pokrývá nároky velkých zákazníků, včetně mezinárodně působících velkých skupin. Stejně tak zajistí základní helpdeskové funkce odpovídající potřebám menších a středně velkých podniků. Díky přínosům cloudových služeb společnost DIGI TRADE zprostředkovává dostupnost takto integrovaného servicedeskového nástroje i společnostem, které by si jej z pohledu výše počáteční investice do on premises řešení nemohly dovolit.

Bright Service Desk ve verzi pro cloud computing využívá platformy Windows Azure. Parametry dostupnosti a zabezpečení jsou garantovány společností Microsoft.
S cloudovým řešením přichází i BRight Service Desk DEMO verze dostupná online na adrese: www.brightsd.net.

O společnosti DIGI TRADE, s.r.o.

DIGI TRADE, s.r.o., člen nadnárodní skupiny COMPAREX Group, je softwarově orientovaná firma. Kromě služeb zaměřených na vývoj, podporu provozu a rozvoj informačních systémů zákazníka se zaměřuje na certifikovaný softwarový audit, prodej licencí různých výrobců softwaru včetně licenčního poradenství, hosting licencí (SPLA), IT konzultace a školení uživatelů i IT profesionálů.

DIGI TRADE zaujímá čelní místo mezi partnery společnosti Microsoft. Na základě dosažených obratů se opakovaně stává nejvýznamnějším LARem v České republice a díky odborné způsobilosti svých pracovníků také Microsoft Gold Certified Partnerem s kompetencemi v několika oblastech. Současně společnost DIGI TRADE zaujímá přední pozici ve spolupráci s firmou IBM – Premier Business Partner, CA – Enterprise Partner, Symantec – Silver Partner, VMware – Enterprise Partner a mnoha dalšími.

Společnost DIGI TRADE byla založena v roce 1994. V roce 2004 se stala součástí nadnárodní skupiny COMPAREX Group, která má pobočky ve 28 zemích Evropy, Afriky a Asie. Obrat celé skupiny se blíží miliardě Euro.

O společnosti COMPAREX

Koncern COMPAREX je poskytovatel služeb IT v mezinárodním měřítku, nezávislý na konkrétních dodavatelích a výrobcích. Díky více než 30 letům zkušeností s plánováním a realizací infrastruktur typu server – klient se koncern COMPAREX etabloval jako partner malých a středních podniků, orgánů veřejné správy, průmyslových podniků i velkých, celosvětově působících korporací z různých odvětví hospodářství. Vedle zajištění softwaru a správy licencí zahrnuje koncernové portfolio i rozsáhlou nabídku poradenských a jiných služeb z různých odvětví z jediného zdroje. V této konkrétní oblasti se koncern zaměřuje na infrastrukturu IT, virtualizaci, efektivní komunikaci, bezpečnost IT, správu systémů a cloud computing čili sdílení HW i SW prostředků po síti. Kromě toho skupina provozuje helpdesk pro produkty více dodavatelů a nabízí široké spektrum služeb školení pořádaných v rámci Akademie COMPAREX.

Koncern COMPAREX má statut Microsoft  EMEA Large Account Reseller (LAR) a v současnosti má více než 2 300 osvědčení od zhruba 30 dodavatelů, včetně společností Citrix, VMware, Adobe, Symantec a McAfee, ale i Hitachi, IBM a EMC.
Koncern COMPAREX vznikl ze společnosti PC-Ware Information Technologies AG a nyní zaměstnává okolo 1 700 pracovníků ve 28 zemích Evropy, Afriky a Asie. Jeho tržby v hospodářském roce 2010/2011 dosáhly celkem 970 mil. EUR.