Cleverlance po 11 úspěšných letech mění svoji tvář i firemní strategii

Přední česká softwarová společnost Cleverlance mění po 11 letech svého působení na trhu design a firemní strategii. Počínaje říjnem letošního roku představila nové logo i firemní barvy a spustila nové webové stránky. Silný a stabilní hráč na poli softwarových konzultací a služeb zaměřuje nyní svoji pozornost na vývoj nových a rozvoj stávajících produktů a do roku 2013 má za cíl zvýšit podíl produktového portfolia jako reakci na požadavky trhu. (TZ)

Dlouhodobá spolupráce s významnými firmami na trhu orientuje nově hlavní aktivity společnosti Cleverlance do produktové oblasti. Vývoj produktů je však i nadále doprovázen poskytováním profesionálních konzultačních služeb a softwarových řešení na míru. Krok společnosti Cleverlance uvedeným směrem je podpořen celofiremním rebrandingem, který reflektuje a komunikuje změny ve společnosti.

„Naše společnost prošla za dobu své existence několika etapami vývoje. Významné pozice jsme dosáhli obzvláště v oblasti konzultačních služeb a komplexních softwarových řešení na míru. V  současnosti klademe v souladu s potřebami trhu velký důraz na vývoj produktů,“ řekl Petr Štros, výkonný ředitel společnosti Cleverlance. „Klientům nabízíme kompetentní, odborné a tvůrčí partnerství, které jim pomáhá realizovat jejich podnikatelské záměry,“ doplnil Petr Štros.

Celkovou grafickou proměnu značky Cleverlance spojuje jednoduchost a nápaditost. Novou firemní barvou Cleverlance se stala fialová, a nahradila tak více než dekádu dominující oranžovou. Zmodernizované, odlehčené logo je doprovázeno sloganem CREATE IT. „IT“ přitom může být zkratkou pro informační technologie nebo “to”, čím se firmy ve svém podnikání zabývají a co je nutné vždy znovu vytvářet a obnovovat.

„Cílem rebrandingu je kromě vytvoření nového obchodního modelu také modernizace designu, celkové oživení firemní podoby a svěží styl pro další etapu naší existence,“ uvedl Marek Jirsa, marketingový ředitel Cleverlance. „Věříme v sílu kreativity v současném podnikání. Novým sloganem CREATE IT chceme vyjádřit, že Cleverlance je zkušená, kreativní a vysoce profesionální společnost, na niž se zákazníci mohou 100% spolehnout. Dokážeme pokrýt oblasti zájmu našich klientů v IT, najít kreativní a funkční řešení pro případné problémy a minimalizovat riziko vzniku dalších potíží v budoucnosti,“ dodal Marek Jirsa.

Podrobnější informace obsahují nově spuštěné webové stránky www.cleverlance.cz.

O společnosti Cleverlance Enterprise Solutions, a. s.:

Společnost Cleverlance je přední český IT dodavatel konzultačních služeb a komplexních SW řešení zejména pro segment bankovnictví, pojišťovnictví a telekomunikací. Hlavní porfoliem společnosti je podpora obchodních procesů a nových služeb zákazníků díky efektivní implementaci SW řešení. Tým Cleverlance tvoří více než 400 specialistů se znalostmi v oblastech obchodních konzultací a analýzy, návrhu, vývoje a implementace informačních systémů, projektového řízení, testování a QA, informační bezpečnosti, technické podpory a kompletního outsourcingu informačních systémů. Dceřiné společnosti TrustPort a AEC rozšiřují portfolio o služby v oblasti bezpečnosti informačních systémů a špičkových bezpečnostních produktů.

Od roku 2010 vystupují všechny společnosti pod oficiálním názvem Cleverlance Group.

Více informací o skupině Cleverlance najdete na adrese: www.cleverlance.cz.