Jak zaujmout ajťáka aneb náborová kampaň jinak

Brno, 13. října 2011 – Jak oslovit studenty IT a zaujmout je natolik, aby se rozhodli pracovat pro naši společnost? Jak vzbudit zájem u zkušených IT profesionálů? Právě tyto otázky byly v poslední době klíčové pro IT centrum Home Creditu, které rozšiřuje svůj tým v Brně. (TZ)

Rozhodli se jít na to jinak. Kampaní naruby, která na začátku neřekne nic, ale vzbudí zvědavost. Začátkem tohoto týdne oslovovaly týmy hostesek na několika cíleně vytipovaných místech potenciální uchazeče: „Jste student oboru IT? Jste zaměstnanec pracující v IT segmentu? A mohu vám položit jednu otázku z oboru?“ Pokud byla odpověď na odbornou testovací IT otázku správná, uchazeč obdržel hlavolam. Předem vyškolené týmy takto oslovily 1000 potenciálních uchazečů o práci v  IT centru Home Credit, kterým daly ty nejsložitější hlavolamy k vyřešení.

Když se uchazeči podařilo hlavolam rozluštit, našel uvnitř adresu internetové stránky a vstupní heslo. Teprve tam se dozvěděl název společnosti, její nabídku a požadavky.

„Celá kampaň byla velmi pečlivě naplánována, včetně lokalit, ve kterých se naše týmy pohybovaly,“ říká Kateřina Portová, HR specialistka IT centra. „Během prvního dne jsme měli velmi pozitivní ohlasy, a to jak z hlediska počtu návštěvníků internetových stránek, tak i zaslaných životopisů,“ dodává Portová.

IT centrum Home Creditu hledá zhruba 40 nových pracovníků, kteří budou zajišťovat IT služby pro pobočky společnosti Home Credit v České republice, Slovenské republice, Rusku, Kazachstánu, Číně, Vietnamu a nově budovaných zastoupeních v dalších asijských zemích.

V IT centru nacházejí uplatnění mimo špičkových odborníků i čerství absolventi, kterým je umožněn růst a další profesionální rozvoj. Vzhledem k širokému množství využívaných technologií preferuje Home Credit individuální plánování odborného vzdělávání. Svým zaměstnancům umožňuje účastnit se jak externích, tak interních odborných kurzů a zaleží na přístupu každého zaměstnance, jakou cestu a cíl si zvolí.

IT centrum Home Credit je součástí Home Credit International, poradenské a servisní společnosti orientované na členy skupiny Home Credit, IT centrum je umístěné v Brně a Ostravě a zodpovídá za kompletní IT podporu včetně vývoje a provozu centrálních aplikací kritických pro obchodní aktivity všech společností, které podnikají pod značkou Home Credit. V současné době poskytuje IT Centrum Home Credit podporu pro společnosti Home Credit v České republice, Slovenské republice, Ruské federaci, Kazachstánu, Bělorusku, Číně a Vietnamu.

Další informace jsou k dispozici na http://itc.homecredit.net

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřinné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B.V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.eu.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N.V. („PPF“), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející asijské trhy.

Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu.