Co hýbe českou online scénou? Odpoví Czech Internet

Ve čtvrtek 10. listopadu 2011 se uskuteční šestý ročník bilanční konference Czech Internet Forum. Atraktivní program s bohatou nabídkou informací ze světa internetu bude probíhat ve dvou paralelních pásmech přednášek. Hovořit se bude o situaci v českých médiích, o sociálních sítích, online marketingu, startupech a dalších aktuálních tématech. (TZ)

Celodenní konference Czech Internet Forum 2011, kterou pořádá server Lupa.cz, se uskuteční za necelé tři týdny v pražském Kongresovém centru U Hájků. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.

Program, v kompletní podobě zveřejněný na webu konference, se letos posouvá více směrem k marketingovým a mediálním tématům a nabízí účastníkům řadu lákadel. „Česká mediální scéna nyní stojí na pomyslném rozcestí. Je zajímavé pozorovat, jakou cestu a strategii jednotlivá média volí, jak postupují při využívání internetu a mobilních zařízení a jak vidí svoji vlastní budoucnost. Proto na Czech Internet Foru věnujeme této oblasti výraznou pozornost a představíme řadu nadějných a životaschopných projektů,“ říká Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info.

Zkušenosti s přechodem do nové mediální éry představí například Martin Michek z Lidových novin, který poví, jak se daří tomuto deníku na iPadu. Lucie Tvarůžková (Hospodářské noviny) zase popíše radikální přestavbu zpravodajského webu IHNED.cz a Jakub Unger (Centrum Holdings) zauvažuje o budoucnosti žurnalistiky. Milan Fridrich shrne online aktivity České televize, aplikace, které pod hlavičkou ČT dosud vznikly, a prozradí, jak jsou využívané.

V diskusi s Michalem Bláhou (Devmasters, dříve spolumajitel Atlas.cz) dostanou prostor osobnosti angažující se kolem podpory a rozvoje české startupové scény jako Jan Barta, Michal Illich nebo Ondřej Raška. O svých zkušenostech z amerického startup-akcelerátoru TechStars promluví Robin Razska, který se tam podílí na vývoji aplikace Piictu. Na globální nekonkurenceschopnost většiny českých a slovenských online firem upozorní investor Michael Rostock-Poplar, známý z pořadu Den D.

Konference přinese i téma sociálních sítí, kdy budou mimo jiné ukázány příklady jejich využití k poškození značky. Chybět nebudou ani informace z oblasti online marketingu a webové analytiky. Dvěma přednáškovými proudy provedou zkušení moderátoři, jakými jsou Martin Kopta a Josef Šlerka (Ataxo Interactive).

Konferenci Czech Internet Forum 2011 pořádá server Lupa.cz. Hlavním partnerem je společnost Seznam.cz. Partnery jsou ACTIVE 24, Allegro Group, DIRECT Pojišťovna,  Et netera, GEMIUS, GoPay, H1.cz, mojeIDNokia a uLikeIT. Hlavním mediálním partnerem je týdeník Marketing & Media.  Dále konferenci mediálně podporují Aktuálně.cz, E15.cz, MediaGuru.cz, Strategie, SvětAndroida.cz, TREND Marketing a Živě.cz. Produktovými partnery jsou Inmite a Jane Bond. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Lupa.cz (www.lupa.cz) je jedním z nejstarších specializovaných zpravodajských serverů v ČR. Přináší původní odborné články, komentáře a analýzy z oblasti dění na Internetu a v telekomunikacích se zřetelem na problematiku internetového obsahu, poskytovatelů připojení, online marketingu a e-commerce.

Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení.