2N představuje nový interkom 2N Helios IP Force

Společnost 2N TELEKOMUNIKACE uvádí na trh nový interkom 2N® Helios IP Force, který dokáže zajistit pohodlnou komunikaci a spolehlivé zabezpečení vstupu do objektu. Hlavní výhodou je obrovská odolnost, která se od těchto zařízení vyžaduje. Force při testu vydržel ponoření do akvária, aniž by ho to jakkoliv poškodilo. (TZ)

2N® Helios IP Force kombinuje provedení proti vandalům spolu s elegantním designem a je vhodný na místa, která mají působit reprezentativně a zároveň odolně vůči vnějším vlivům.  2N® Helios IP Force podporuje hlasovou i video komunikaci pomocí SIP protokolu. „Díky zdvojenému mikforonu, výkonnému 10W reproduktoru a systému potlačení echa zaručuje dostatečnou hlasitost a výbornou srozumitelnost komunikace,“ říká marketingová manažerka 2N TELEKOMUNIKACE Kateřina Köllnerová. Zařízení disponuje programovatelnými podsvícenými tlačítky, širokoúhlou kamerou a čtečkou karet. Ovládání dveří či spuštění externích zařízení (závora, dveře do garáže apod.) funguje prostřednictvím standardních nebo IP relé.

2N® Helios IP Force přináší nejvyšší odolnost na trhu vůči vandalismu či vlivům počasí v kategorii interkomů (podle normy IP69). „I v těch největších extrémech zajistí příjemnou komunikaci s příchozími a naprostou kontrolu nad vaším výsostným územím,“ dodává Kateřina Köllnerová. Vysokou kvalitu 2N® Helios IP Force potvrzuje hned několik důležitých certifikací, mezi nimi především certifikát o propojitelnosti produktů se společnostmi Avaya a Cisco.

Shrnutí hlavních prvků 2N® Helios IP Force:

  • vysoká srozumitelnost a optimální hlasitost komunikace,
  • praktická klávesnice,
  • širokoúhlá kamera,
  • čtečka karet,
  • programovatelná podsvícená tlačítka,
  • bezstarostná údržba.

O nás

2N TELEKOMUNIKACE je ryze česká společnost zabývající se výrobou a vývojem telekomunikačních zařízení od roku 1991. V současné době má roční obrat přes půl miliardy korun a plných 80 % produkce exportuje do více než 125 zemí světa. 2N se zaměřuje především na obchodní model B2B v oblasti ICT (informační a komunikační technologie). Každý rok reinvestuje kolem 10 % svých tržeb do vlastního vývoje a výroby s cílem vytvářet nová a ještě úspěšnější řešení. Přestože se primárně soustředí na řešení pro operátory, zásadní pozornost věnuje i efektivní podpoře distribuční sítě a servisu.