Festival světové reklamy PIAF začíná zítra ve Veletržním paláci

Zítra 25. dubna začíná v prostorách Veletržního paláce v Praze největší událost světa reklamy a marketingu v Česku – III.ročník Mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Během středy a čtvrtka vystoupí třicet převážně zahraničních odborníků. Konference ukáže nejnovější trendy v komunikaci, médiích a budování značek.  (TZ)
Během závěrečného večera “Best of…PIAF” ve čtvrtek 26.dubna od 19.30 se představí nejlepší reklamy z celého světa, vítězové letošních PIAF Awards. Mezi finalisty je 116 přihlášek z celkem dvaceti zemí světa, třetina z nich je z Česka. Vedle hlavní soutěže bude porota vybírat i nový mezinárodní slogan pro Prahu a vyhlásí také výsledky kreativní hry na Facebooku o iPad2.

“Festival se letos nese v duchu hesla out of the box, protože opuští zavedené škatulky. Zaměřujeme se na reklamní postupy, které narušují zavedená pravidla a mění dosavadní podobu reklamy. I naše soutěž má unikátní a velmi aktuální kategorie, které jinde na světě na podobných akcích nenajdete,” říká Marek Hlavica, ředitel festivalu. Vedle úspěšných reklamních tvůrců a marketérů vystoupí na konferenci také architekt, organizátor vědeckých komunit či teoretik hry kámen nůžky papír. Pro veřejnost zdarma je ve středu od 19:30 připraven večer komentovaných projekcí netradičních reklam s názvem “Výstřely ve tmě”. Na programu jsou nejúspěšnější virální videa a díla nastupující generace reklamních režisérů – výherců Young Director Awards.

Jako klíčoví řečníci vystoupí
Ted Florea, stratég agentury Droga5 New York
Jean Maria Dru, Chairman celosvětové sítě agentur TBWA a autor metody “disruption” čili porušování zavedených pravidel v komunikaci
Gideon Amichay, předseda poroty PIAF Awards a vítěz loňské PIAF Grand prix.