Společnost LG zahájila spolupráci s agenturou Native PR

PRAHA, 5. února 2013 – Společnost LG, která patří k největším světovým i tuzemským prodejcům spotřební elektroniky, si pro spolupráci v oblasti public relations pro Českou a Slovenskou republiku vybrala v tendru Native PR. Cílem spolupráce bude budování pověsti značky a kreativní realizace komunikační strategie, jež povede k upevnění pozice LG na trhu. Spolupráce byla zahájena 1. února 2013. (TZ)
„Pro navázání spolupráce s agenturou Native PR bylo rozhodující to, že měla rozsáhlé zkušenosti z oboru spotřební elektroniky a zároveň v tendru prokázala nejlepší kreativní přístup.  Věříme, že agentura v následujícím období prokáže v realizaci konkrétních aktivit, že naše rozhodnutí ve výběrovém řízení bylo správné“, uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics CZ.

„Společnost LG patří ve svém oboru mezi lídry trhu a její očekávání jsou vysoká. Zaměření se na zviditelnění této firmy a jejího sortimentu je pro nás výzvou a věřím, že v tomto ohledu splníme veškerá očekávání,“ uvedla Hana Novotná, Account Director agentury Native PR.

O agentuře Native PR
Native PR je poradenskou společností poskytující profesionální služby v oblasti vztahů s veřejností a firemní komunikace. Na trhu působí od roku 1993 a mezi její klienty patří úspěšné mezinárodní i tuzemské společnosti z různých oborů. Ve výrobním segmentu má agentura rozsáhlé zkušenosti. Native PR je zakládajícím členem české Asociace PR agentur (APRA).

O LG Electronics CZ

Firma LG je silnou korejskou společností, která se svojí více než 50letou tradicí patří mezi světové lídry a technologické inovátory ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích a mobilních komunikacích. Regionální pobočka LG Electronics CZ patří na českém a slovenském trhu mezi přední hráče v prodeji spotřební elektroniky. Nabízené portfolio LG na českém trhu je rozděleno do pěti kategorií: Spotřební elektronika, Domácí spotřebiče, Klimatizační jednotky, Mobilní telefony a Informační technologie. Česká pobočka LG Electronics byla založena v roce 2003, o dva roky později přibyla kancelář v Bratislavě. Zaměstnává více než 120 zaměstnanců, přičemž roční obrat se pohybuje v řádu miliard korun. V celé skupině LG pracuje více než 84 tisíc lidí, ve 112 provozech, v 81 dceřiných společnostech na celém světě. Produkty společnosti LG zaručují vysokou kvalitu, inovativnost a osobitost. V roce 2012 získala společnost LG ocenění asociace EISA ve dvou kategoriích – Evropský SMART televizor LG 55LM960V a Nejúspěšnější evropský displej LG 55EM970V. LG se pravidelně účastní soutěží Red Dot Design Award (LG CINEMA 3D televizor LG LM9600, LG magický ovladač Magic Remote, LG Styler, lednice s mrazákem LG GB5240AVAZ), iF Design Award a Industrial Design Excellence Award (IDEA). Navíc byla společnost LG v roce 2012 oceněna řadou ocenění od nezávislého časopisu dTest (LG BH7420P a BH6320C, Smart TV LG 42LS570S, blu-ray přehrávač LG BP620).