Pojišťovna VZP od října posílá klientský newsletter

(Praha 22. 10. 2014) – Ve druhé polovině října začala Pojišťovna VZP rozesílat svým klientům první vydání zákaznického zpravodaje. Newsletter bude vycházet každý měsíc, PVZP jej rozesílá na téměř 125 tisíc mailových adres. (TZ)

„Cílem je další zkvalitnění zákaznických služeb,“ vysvětluje Halina Trsková, obchodní a marketingová ředitelka Pojišťovny VZP. „Chceme více informovat klienty o všem podstatném, co se děje v oblasti pojištění a samozřejmě je seznamovat i s našimi novými nabídkami,“ dodává.

Pojišťovna od nového komunikačního kanálu očekává efektivnější komunikaci s klienty a také zpětnou vazbu. Newsletter proto obsahuje i zábavnou část – soutěž o ceny. Partnerem prvního vydání je nakladatelský dům Mladá fronta. „Klienti mohou vyluštit hlavolam sudoku a vyhrát knižní cenu,“ říká Trsková.

Koncept newsletteru vznikl inhouse ve spolupráci s agenturami HPCG a e.vox, které se také starají o jeho realizaci.

::

Pojišťovna VZP, a. s. je univerzální životní pojišťovna. Od roku 1994 fungovala na trhu jako součást VZP ČR, po vstupu Česka do Evropské unie v roce 2004 působí samostatně. Poskytuje cestovní pojištění, pojištění majetku a odpovědnosti, pojištění běžné občanské odpovědnosti, úrazové pojištění, komerční zdravotní pojištění, zdravotní pojištění cizinců a další pojistné produkty. Jediným akcionářem je Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky. Ke konci roku 2013 dosáhla předpisu pojistného ve výši 387,8 mil. Kč. V roce 2014 navýšila svůj kapitál na 253 mil. Kč. Více informací o PVZP najdete na www.pvzp.cz.