Adexpres plní své cíle a plánuje nabírat

Půl roku od strategického rozhodnutí a 4 měsíce od posílení týmu o Petra Mareše bilancuje digitální mediální agentura Adexpres své aktivity v oblasti akvizice klientů, zaměřených převážně na PPC a výkonnostní marketing. (TZ)

Tímto krokem se Adexpresu podařilo za zmiňované období získat klienty jako jsou GOPAS, AXA ASSISTANCE, Honzovy obchody, 3DVirtuálníObchody (3D living, Slevovyprodej), RAVAK, Asklepion nebo realitního developera PPF Real Estate. Jejich měsíční obrat v PPC kampaních přesahuje částku 2 milióny Kč měsíčně.

“Vzhledem k situaci na trhu jsme začátkem roku cítili velkou příležitost razantně vstoupit do tohoto segmentu, který dosud nebyl úplně v našem hledáčku. Díky rozšíření týmu a hlavně velmi aktivnímu přístupu k akvizici nových klientů, jsme spokojeni s dosavadním vývojem našeho obchodního plánu. Abychom s větším objemem práce nesnížili kvalitu našich služeb, jsme v procesu hledání řady nových posil do týmu,” shrnuje Jan Galgonek, Managing Director Adexpresu.

Adexpres

Adexpres je největší nezávislá, specializovaná online mediální agentura v České republice.

Na trhu působí již více jak 5 let a v současnosti ji tvoří tým 27 online  specialistů.

Adexpres je nejrychleji rostoucí online mediální agenturou v České republice. Pro své klienty z České republiky, ze Slovenska i ze zahraničí zajišťuje kampaně napříč celým evropským regionem.

Do skupiny Adexpres patří nově kreativně produkční studio Bistro, social media agentury Bistro Social a mobilní vývojářské studio Mobile Internet.

Adexpres v současnosti pracuje pro klienty jakou jsou GSK, Homecredit, Hero, Hudy, Sazka, SazkaBet, CK Fischer, MND (skupina KKCG), Globus, Daramis, Douwe Egberts a další.

tAdy je kreativně-reklamní sdružení agentur Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet, které zajišťují klientům kompletní servis od kreativity přes marketing pro mobilní aplikace a digitální komunikaci – vše pod jednou střechou, tAdy.

www.wearetady.cz, www.wearetady.com