Mailkit rozesílá newslettery pro Slevoteka.cz

Společnost Mailkit, odborník na e-mailový marketing, začala pracovat pro portál Slevoteka.cz, pro který rozesílá newsletterové kampaně. Služby Mailkitu umožní Slevoteka.cz efektivnější komunikaci se stávajícími zákazníky. (TZ)

2016-01-25 16_39_33-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

“Při rozhodování komu svěřit náš e-mailový marketing jsme měli možnost vybírat z většího počtu firem působících v tomto segmentu na českém trhu. Pouze Mailkit splnil všechny podmínky, kterými jsme zahájení spolupráce podmiňovali. Mailkit se od ostatních oslovených společností odlišoval zejména důrazem kladeným na důvěryhodnost a reputaci řešení, čímž si nás získal,” říká Karel Pospíšilík, jednatel Slevoteka.cz.

“Jsme velmi potěšeni, že si klient vybral právě nás. Máme radost, že jsme obstáli v konkurenci dalších firem a zahájení spolupráce bereme jako závazek vůči našemu klientovi. Současně očekáváme, že při práci pro Slevoteka.cz budeme moci v budoucnosti využít i dalších možností, které naše sofistikované řešení pro správu e-mailových kampaní nabízí,” komentuje počátek spolupráce jednatel společnosti Mailkit Jakub Olexa.

Slevoteka.cz do budoucna plánuje intenzivnější využití možností datových zdrojů a šablon. Díky tomu pak bude obsah newsletterů generován na základě zájmu příjemců. Zákazníci budou do svých e-mailových schránek dostávat personalizované nabídky, které budou odpovídat jejich preferencím. Dojde tak k dalšímu zefektivnění e-mailové komunikace.

Důraz na důvěryhodnost a reputaci navíc zajistí lepší doručitelnost rozesílaných e-mailů, které nebudou končit ve spamových koších tak, jak se tomu běžně stává tam, kde jsou tyto parametry e-mailingů podceňovány či ignorovány. Lepší doručitelnost pak znamená vyšší konverzní poměr i loajalitu zákazníků. Té ostatně výrazně pomůže i důsledná a správná personalizace zasílaných e-mailingů.

O společnosti Mailkit

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro emailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.