DODO chce se svými osobními asistenty zaujmout e-shopy, pomůže mu FYI Prague

Praha 30. března 2017: Služba DODO, kterou v prvním kvartálu roku 2017 od původního majitele KKCG převzal e-commerce akcelerátor Inveo, posiluje své PR aktivity. Kromě B2C bude nově cílit také na e-commerce subjekty. Hlavním cílem komunikace se stanou především e-shopy nebo delivery služby, pro které se DODO může stát vysoce kvalitním řešením poslední míle. (TZ)

Nový CEO služby Michal Menšík věří, že služba potřebuje zhruba rok na to, aby se v Praze stala respektovaným hráčem na poli fast delivery: „Velkou výzvou pro nás je stále relativně malá zkušenost se službou. Komunikace se proto v první fázi zaměří na odbourání bariéry před prvním vyzkoušením. Ten, kdo službu alespoň jednou využil, se k ní totiž v 70 % vrátí.“

Podle Jana Řezáče z FYI Prague bude výzvou také představit všechny možnosti DODO pro e-commerce subjekty: „Osobní asistenti se uplatní ve všech segmentech e-commerce. Naším úkolem bude dokázat, že oproti běžným kurýrům mají skutečnou monetizovatelnou přidanou hodnotu, už jen díky tomu, že jsou vyškoleni v komunikaci s koncovým zákazníkem a sběru zpětné vazby. Chceme se zaměřit také na propagaci konceptu real time e-commerce. Díky integraci DODO do akcelerátoru Inveo mohou spolupracující projekty sledovat výkonnost a okamžitou kvalitu své logistiky, a to i ve spojení s ostatními e-commerce nástroji.”

V současné době má služba DODO 70 proškolených asistentů-kurýrů, kteří zajišťují oblast Prahy a bezprostředního okolí. Disponuje i vlastním vozovým parkem, který je využíván v nočních hodinách nebo pro B2B delivery. V běhu jsou i pilotní projekty testování služby v dalších městech České republiky.

O společnosti DODO

DODO je vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba. V segmentu B2C slouží především top manažerům, produkčním, matkám na mateřské, ale také studentům nebo v České republice žijícím cizincům. Na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru je služba schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb či vyzvednutí obleku z čistírny. To vše v řádech desítek minut či v případě složitějšího zadání několika hodin. Pro e-shopy a e-commerce služby v rámci B2B pak funguje jako vysoce kvalitní, spolehlivé a „feedback-friendly“ řešení poslední míle. V současné době působí DODO v Praze, kde má čtyři desítky kurýrů, ale chystá se také do dalších měst České republiky. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku.

O společnosti Inveo

Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu DODO. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.