Buřinka jde s kůží na trh, klienti ji známkují na Hodnoti.me

Buřinka je první českou stavební spořitelnou, kterou mohou klienti hodnotit na principu hvězdiček známých dosud především z e-shopů.

Praha, 21. listopadu 2017 – Klienti Buřinky mohou nově vyjádřit spokojenost se službami svojí stavební spořitelny prostřednictvím webu Hodnoti.me. Jejich autentické reakce v podobě hvězdiček se na Hodnoti.me objevují okamžitě poté, co vyplní a odkliknou jednoduchý online formulář. Hodnocení slouží novým i stávajícím klientům, aby si snadno udělali názor na kvalitu služeb Buřinky. Zároveň je cennou zpětnou vazbou pro samotnou Buřinku. Za dva měsíce pilotního provozu již svou recenzi na Hodnoti.me poskytlo více než 600 klientů.

Když nakupujete v e-shopu, také si rádi přečtete hodnocení ostatních zákazníků. Rychle se zorientujete ohledně kvality zboží, ale i samotného obchodu. V Buřince jsme si řekli, proč by něco takového nemohlo fungovat v případě finančních služeb. A tak jsme vytvořili web Hodnoti.me,“ říká Robert Harmáček z oddělení Produkty a marketing, který je autorem projektu.

Princip Hodnoti.me je velmi jednoduchý. Zhruba po týdnu od uzavření smlouvy posílá Buřinka klientům e-mail s žádostí o vyplnění krátkého online formuláře. Jakmile jej klient vyplní a odešle na Hodnoti.me, okamžitě se zde objeví jeho reakce v podobě jedné až pěti hvězdiček s možností doplnit i slovní hodnocení. Podle dosavadních výsledků na Hodnoti.me, 97 % klientů Buřinku doporučuje. Především jsou spokojeni s prací poradců. Pozitivně hodnotí také službu online stavební spoření. Zpětná vazba od klientů je též cenným zdrojem podnětů a inspirace, jak může Buřinka své produkty a služby ještě zlepšovat

„Jdeme s kůží na trh a vyplácí se nám to. Klienti vidí, že jsme schopni jim přinášet chytrá, rychlá a smysluplná řešení. Ideální by bylo, kdyby se nám podařilo získat pro Hodnoti.me i další finanční společnosti, které by byly ochotné se nechat hodnotit stejně jako Buřinka. Ale zatím jsme na začátku, uvidíme, jaký bude zájem. Každopádně budeme tuto aktivitu dále rozvíjet,“ uzavírá Robert Harmáček.

Pro další informace prosím kontaktujte:

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Erste Group. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Usilujeme o bezbariérovost našich služeb: máme první bezbariérové stránky www.bankabezbarier.cz; 239 bezbariérových poboček; 26 poboček se službou simultánního přepisu pro neslyšící; více než 700 bankomatů uzpůsobených pro nevidomé.
  • Vzděláváme ke konkurenceschopnosti, nejen tím že posilujeme finanční gramotnost a jsme dlouhodobými partnery vysokých škol. Prostřednictvím Nadace Depositum Bonum usilujeme o zkvalitnění výuky přírodovědných a technických oborů. Díky Nadaci České spořitelny jsme s těmi, od nichž se společnost odvrací – zaměřujeme se na podporu seniorů, lidí s mentálním postižením a prevenci a léčbu drogové závislosti.