C.O.T. media zvítězil v tendru společnosti Sanofi

Mediální dům C.O.T. media se podílí na interní komunikaci farmaceutické skupiny Sanofi

Praha, 20. prosince 2017 – Interní komunikaci skupiny Sanofi v České republice a na Slovensku nově podporuje C.O.T. media. Vítěz vzešel z výběrového řízení, které proběhlo v letních měsících letošního roku. Konkrétně se jedná o spolupráci na obsahu intranetu firmy, a dále pak o zpracování a výrobu interních periodických tiskovin pro zaměstnance skupiny.

Firma se podílí především na obsahové i vizuální podobě časopisu ZOOM a informačním plakátu ZAOSTŘENO, které jsou určeny pro zaměstnance skupiny Sanofi. V plném rozsahu zajišťuje redakční a editorské práce, jazykové korektury, grafické zpracování, sazbu i předtiskovou úpravu. „Velmi nás těší, že portfolio našich významných klientů, mezi kterými jsou např. společnosti ČSA, Travel Service, Hypermarkety Globus či Hospodářská komora, rozšiřuje právě Sanofi. Práce pro tohoto klienta pro nás znamená nejen možnost využít naše dosavadní zkušenosti, schopnosti a kreativu našeho týmu, ale současně věřím, že i pro nás bude přínosem nových zkušeností,“ říká vydavatelka C.O.T. media Eva Frindtová.

Aktuální periodikum zdravotnické skupiny Sanofi má nový formát i design. Grafický návrh zpracoval Bogdan Tkaczyk z C.O.T. media. Pro časopis je charakteristický moderní zlom s jednoduchou typografií. Dominantními a neotřelými prvky layoutu jsou dynamická disproporční sazba s využití kruhových akcentů vycházejících z loga společnosti a výrazná podtisková iniciála. Výsledkem je přehledný, vzdušný, barevně pozitivní design.

Časopis ZOOM pro zaměstnance skupiny Sanofi má za sebou několikaletou tradici. Vychází nepřetržitě od roku 2009. Přináší řadu informací ze života firmy. Témata mnohdy překračují rámec profesního života a dovolují nahlížet na zaměstnance jako na kreativní jedince, kteří mají své zájmy a slabost pro cestování. Titul informuje také o dobrovolnickém projektu společnosti s názvem Slova nestačí, ale i o dalších užitečných CSR projektech. Vedle nového designu se v magazínu v budoucnosti objeví také nové rubriky.

„Od změny dodavatele si slibujeme zejména nový pohled na obsah a vizuální podobu interních periodických tiskovin s cílem dále zvýšit jejich atraktivitu pro zaměstnance, a tím i motivaci a zapojení zaměstnanců do aktivit skupiny Sanofi,“ říká Libor Kytýr, ředitel firemní komunikace skupiny Sanofi v České republice a na Slovensku.

První číslo magazínu ZOOM vyšlo ve své nové podobě 20. prosince 2017.

O SKUPINĚ SANOFI

Společnost Sanofi se věnuje podpoře lidí trpícími zdravotními problémy. Jsme globální biofarmaceutická společnost zaměřená na lidské zdraví. Předcházíme nemocem očkovacími látkami a poskytujeme inovativní léčbu proti nejrůznějším onemocněním. Stojíme při těch, kteří trpí vzácnými nemocemi i při milionech lidí s dlouhodobými chronickými chorobami. S více než 100 000 zaměstnanci ve sto zemích Sanofi transformuje vědecké inovace v řešení zdravotní péče po celém světě.

www.sanofi.cz

O SPOLEČNOSTI C.O.T. media

C.O.T. media je specializovaný mediální dům s více jak 20letou vydavatelskou historií. Orientuje se především na B2B a B2C tituly. Do portfolia vydavatelství patří magazíny významných hráčů na poli cestovního ruchu, dopravy nebo FMCG. Své zkušenosti společnost úspěšně zúročuje také v oblasti pořádání B2B eventů, konferencí, workshopů, networkingu a poskytování agenturního PR servisu. Vydavatelství se tři roky po sobě umístilo v žebříčku Českých 100 nejlepších, který každoročně vyhlašuje pan-evropská společnost pro kulturu, vzdělávání a vědecko-technickou spolupráci Comenius. www.cotmedia.cz