SONNENTOR, výrobce čajů a koření, navázal spolupráci s RobertNemec.com

Strategická reklamní agentura RobertNemec.comnavázala spolupráci se společností SONNENTOR, která je původem z Rakouska. Agentura směřuje k propojení online a offline aktivit a věnuje se správě výkonnostních kanálů.
Společnost SONNENTOR vyrábí čaje a koření v BIO kvalitě. Jejich firemní filosofií je rozvoj udržitelného zemědělství, podpora místních zemědělců, harmonie s přírodou a ochrana životního prostředí. Společnost má několik kamenných prodejen v České republice a rozvíjí distributorskou síť partnerských prodejen a prodejen se zdravou výživou. V minulém roce spustili nový e-shop a rádi by intenzivněji oslovili svoji cílovou skupinu i na internetu.

Značka SONNENTOR je pro pravidelné zákazníky love brand a většina z těchto zákazníků sdílí i její myšlenku. Produkty, které SONNENTOR vyrábí, jsou v nejvyšší BIO kvalitě a tomu odpovídá i jejich cena. V České republice je ale značka poměrně málo známá,  tradiční výkonnostní marketingový mix tedy nebyl řešením. Marketingovou strategii pro akvizici nových zákazníků eshopu jsme postavili na základech šíření firemní filozofie.

Na základě business plánu agentura stanovila růstové cíle a tomu přizpůsobila marketingovou strategii. Začala se zákaznickým výzkumem na prodejnách a vydefinováním marketingových person. Dále připravila komunikační strategii, kde na internetu je možné oslovit cílové skupiny. Všechny marketingové aktivity směřují k propojení online a offline aktivit. Z výkonnostních kanálů se RobertNemec.com věnuje správě PPC a facebookových kampaní.

K oboustranné spokojenosti přispívá to, že Veronika Širůčková, Business Development Manager, která má na starost tohoto klienta, sdílí jejich filosofii: “Když jsem se dozvěděla, že budu společně s projektovým týmem pracovat pro SONNENTOR, byla jsem nadšená. Jejich způsob podnikání je mi velmi blízký.”

Spolupráce agentury RobertNemec.com a společnosti SONNENTOR se ubírá pozitivním směrem. “Společným úsilím se nám podařilo nastartovat růst tržeb internetového obchodu a česká pobočka se stala inkubátorem marketingových a technologických inovací. Inspirují se od nás dokonce trhy, kde je značka SONNENTOR daleko déle etablovaná, dodává Veronika Širůčková.

O Sonnentoru:

Společnost Sonnentor byla založena v roce 1988 ve Waldviertlu v severním Rakousku jako obchodní společnost s bylinkami a kořením. Nápad spojit produkty ekologických farem z regionu i zahraničí a označit je logem smějícího se sluníčka byl základem úspěchu pro zakladatele společnosti Johannese Gutmanna.

Již v roce 1992 spolupráce Tomáše Mitáčka a Johannese Gutmanna dala vzniknout českému Sonnentoru v Čejkovicích u Hodonína. Hlavní ideou společnosti je hluboká, dlouhodobá a oboustranně výhodná spolupráce zpracovatelské společnosti spolu s biofarmáři.

Základním motivem je zpracování a výroba produktů z kontrolovaného ekologického zemědělství – jakožto jediná možná alternativa průmyslovému velkozemědělství. V současnosti firma úzce spolupracuje se 170 ekologickými farmami nejen z České republiky a Rakouska.

O RobertNemec.com:

RobertNemec.com je strategická reklamní agentura s digitálními kořeny, která je na trhu od roku 2001.