Y Soft v kampani „Dare To THINK BYG“ oslovuje talenty

Brněnská společnost Y Soft komunikuje s kandidáty v Praze, Brně a Ostravě pomocí mixu outdoorových a online aktivit.

Technologická společnost Y Soft 5. prosince 2019 spustila komunikační kampaň „Dare To THINK BYG“. Důležitou součástí kampaně cílící na zahájení dialogu s novými talenty i představení společnosti zevnitř jako zaměstnavatele je zapojení samotných zaměstnanců Y Soft, kteří sdílí pomocí microsite „Dare To THINK BYG“ své lidské a kariérní příběhy. Stejně jako prostřednictvím nových komunikačních kanálů na Facebooku a Instagramu s názvem Y Soft Life, které představují každodenní život lidí v Y Soft tzv. za oponou.

„V myšlence Dare To THINK BYG, kde je akcentováno úvodní písmeno názvu firmy Y do slova BYG, se propojují důležité atributy, které charakterizují samotné DNA firmy. To je otevřenost novým přístupům, odvaha přinášet nové nápady, inovativnost a týmová spolupráce,“ uvedl Jaroslav Bělehrad, Head of HR Y Soft. Kampaň provází kromě claimu „Dare To THINK BYG“ další hesla propojující se prvkem „Y“ se společností: jsou to motta „Spread MOTYVATION“, „Open your MYND“, „Become a PYONEER“ a „Get YNVOLVED“.

Marketingový mix obsahuje kromě online microsite Dare To THINK BYG, Facebooku a Instagramu
i outdoorové prvky, kdy na vybraných místech v Praze a Brně vyrostou od prosince do února příštího roku totemy s výrazným prvkem QR kódu, který při jeho načtení nasměruje uživatele na microsite kampaně s potřebnými informacemi o Y Soft, příběhy lidí a nabídkou volných pracovních pozic jak pro zkušené kandidáty, tak pro studenty.   

Ke kampani vznikla i sada Giveaways a dárků – čokoládky, na kterých si mohou pochutnat návštěvníci café trucků a kaváren partnera Kofi-Kofi na vybraných místech v Praze (OC Pankrác, Gemini park), Brně (Technologický park, Campus, Červinkova a Husitská ul.)  nebo kulichy pro zaměstnance Y Soft. Na vzniku konceptu se podílela brněnská kreativní agentura MAJÁK agency

Součástí nového přístupu ke komunikaci Y Soft s novými talenty je i proměna samotné centrály společnosti v Brně, jejíž venkovní zdi prošly uměleckou proměnou a redesignem. Stejně tak v Y Soft došlo k úpravě samotných prostor kanceláří, tak aby se zde zaměstnanci cítili komfortně a měli dostatečný prostor pro rozvoj kreativního myšlení a celkovou pohodu.

V prosinci proběhlo na nové fasádě venkovní zdi společnosti Y Soft také opakované promítání kreativní projekce, o kterou se zasloužila společnost Lumitrix, kterou podporuje venture kapitálové rameno firmy Y Soft Ventures. Projekce, která byla k vidění všem procházejícím v Technologickém parku, obsahovala ukázku inovativních prvků z činnosti Y Soft, např. práci robotické ruky, 3D tisk a další.   

O Y Soft

Y Soft poskytuje chytrá podniková řešení pro moderní digitalizovaná pracoviště v oblastech enterprise firem, malých a středních podniků a vzdělávacím sektoru, díky nimž organizace fungují efektivněji. Naše platforma YSoft SafeQ pomáhá zákazníkům řídit, optimalizovat a zabezpečit tisk i digitalizaci dokumentů. V rámci řešení pro 3D tisk se soustředíme na segment vzdělávacích institucí, kde nabízíme unikátní propojení technologie 3D tisku s komplexním nástrojem pro řízení a účtování tisku. Díky našemu řešení mohou školy spolehlivě a efektivně zapojovat 3D tisk do svých výukových plánů. Y Soft vznikl v roce 2000. Společnost sídlí v Brně, celosvětovou sítí poboček pak pokrývá Severní a Latinskou Ameriku, Evropu, Blízký východ a Afriku a region Asie a Pacifiku včetně Austrálie. Více informací naleznete na www.ysoft.com.