Black Friday na MALL.CZ je tu. Nákup dárků může začít

Praha, 16. října 2020 − MALL.CZ stejně jako v loňském roce i letos spouští Black Friday s předstihem. Slevová akce na e-shopu potrvá přes měsíc a nabídne několik tisíc produktů se slevami ve výši i osmdesát procent. Prvních dva tisíce akčních produktů e-shop představil už tento pátek 16. října, kdy jako první v Česku odstartoval tuto vánoční sezónu Black Friday. Do nabídky postupně každý den přidává další zlevněné produkty. Akce vyvrcholí posledním listopadovým víkendem.

Black Friday startuje

Zákazníci se mohou těšit na slevy ve výši několik desítek procent, největší slevy budou až do výše 80 procent. Slevy se budou týkat několika tisíc výrobků napříč sortimentem, od oblíbené elektroniky a domácích spotřebičů přes hračky a oblečení až po sortiment pro zvířecí mazlíčky. Některé z nich jsou časově omezené na několik hodin, jiné budou v nabídce delší dobu. „Vánoce máme velmi často spojené se stresem a návštěvy obchodních center si málokdy užíváme. V letošním roce se k tomu navíc přidaly obavy spojené s pandemií koronaviru,“ říká Jakub Střeštík, CCO skupiny MALL, a dodává: „Obliba Black Friday mezi Čechy dlouhodobě roste. Je také spouštěčem pro nákup vánočních dárků. Letos proto očekáváme, že pořízení dárků online v klidu a bezpečí domova dá přednost rekordní počet zákazníků, navíc pokud to může být ještě i výhodně.“ 

Vánoce na MALL.CZ

Zákazníci na MALL.CZ naleznou nejširší nabídku na trhu, v červnu e-shop překonal pomyslnou hranici jednoho milionu produktů a sortiment stále rozšiřuje. Zákazníci tak mohou vybírat z několika set tisíc možných dárků a své objednávky si mohou vyzvednout na jednom z více než 700 výdejních míst nebo si nechat bezkontaktně doručit domů. 

Více informací o Black Friday najdou zákazníci na www.mall.cz.

O MALL Group / Poznámka pro editory:

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2019 doručila svým zákazníkům více než 9,4 milionu objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group