Za gorilováním hledej ženu. A Vitanu

26. dubna 2021 Se začátkem grilovací sezóny přichází nejoblíbenější značka koření s novou kampaní na komunikaci výrobků ke grilování. Za použití známé písně od Václava Neckáře Vitana děkuje ženám za jejich roli při letních grilovačkách a podporuje své koření, kořenicí směsi, steakové omáčky a marinády. 

Úspěšnou „gorilovací“ kampaň z minulých let značka Vitana opět dále rozvinula. Pan Gorila, již tradičně hlavní postava reklamních spotů, tentokrát děkuje všem ženám. Ačkoliv se může zdát, že grilovačka je doménou mužů, opak je pravdou. Ženy totiž nakupují suroviny, nakládají maso, zvou hosty, dohlížejí na hladký průběh akce… a nakonec vše uklidí. 

A to je důvod, proč chce Vitana prostřednictvím písně poděkovat všem ženám za jejich práci. Leitmotivem televizního a online spotu se stala známá skladba „Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě“ od Václava Neckáře. Za kreativním pojetím a textem písně stojí agentura WMC Grey.

Dva spoty o délce 15 a 30 sekund budou postupně nasazeny od pondělí 26. dubna v televizi a online médiích. Součástí komunikační kampaně s claimem „Za gorilováním hledej ženu. A Vitanu.“ budou také spotřebitelské soutěže a další PR aktivity.

Významným příspěvkem Vitany k podpoře zájmu Čechů o grilování je rovněž výstavba veřejných grilovišť. Její projekt „Grilujeme ve městě“ pomohl během čtyř let vybudovat už jedenáct grilovacích míst po celé republice, například v Praze, Žatci nebo Albrechticích. V letošním roce přibydou další tři města.

Informace o kampani: 

Klient: Orkla Foods Česká a Slovenská republika

Značka: Vitana

Kreativní agentura: WMC Grey

Digital: Marketup

PR: Havas PR

Mediamix

TVC 30‘‘ a 15‘‘, digital, PR