Zalando dosáhlo ve druhém čtvrtletí roku 2021 40% růstu

  • Hrubý objem zboží (GMV) ve druhém čtvrtletí vzrostl o 40 % na 3,8 miliardy eur, za posílené EBIT marže 6,7 %
  • Růst byl tažen jednak silnou poptávkou spotřebitelů po online nabídkách a také vzrůstajícím využitím služeb platformy ze strany partnerů
  • Zalando potvrzuje svůj výhled pro rok 2021 a cílí na další růst GMV o 31-36 %. Společnost směřuje k dosažení horní poloviny plánovaného rozpětí 400-475 milionů eur posílené EBIT marže
Produced for Zalando SE AW19 Season Start campaign. Usage allowed until 14.01.2020, Europe, all media.

“Ještě více než naše vynikající finanční výsledky ve druhém čtvrtletí dokazuje dlouhodobý význam platformy Zalando právě rostoucí angažovanost našich zákazníků a značek. Tímto se navíc potvrzuje úspěšnost naší strategie. Zejména nás těší nově navázané strategické partnerství se společností Sephora, které povede k dalšímu zkvalitnění nabídky v rámci kategorie Beauty, a expanze Zalanda na šest nových trhů. V budoucnu tak budeme moci poskytovat ještě lepší služby jak našim zákazníkům, tak partnerům,” říká David Schröder, Chief Financial Officer.

[Celou verzi tiskové zprávy naleznete ZDE]