Lidl otevře v Milovicích svou 284. moderní prodejnu

V pondělí 22. listopadu otevře společnost Lidl svou další moderní prodejnu, tentokrát v Milovicích.  Jde již o 284. prodejnu v České republice. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním prosvětleném prostoru, najdou zde také velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva.

Koncept prodejen, které Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí prodejny, velkorysé zádveří a vzdušný interiér. Pro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Stejně tak i barvy a použité dřevěné prvky dělají z prodejny příjemné prostředí. K dispozici je zákazníkům automatu na kvalitní certifikovanou kávu, kterou si mohou dopřát v zádveří prodejny.

Součástí prodejny je samozřejmě pekárna, která několikrát za den doplňuje čerstvé pečivo.  

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i WIFI připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také na zaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodal tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. 

Velké parkoviště u prodejny nabízí parkovací místa speciálně vyčleněná pro rodiny s dětmi. Celkem je k dispozici 121 parkovacích míst. Řidiči elektroaut zde najdou také nabíjecí stanici. Komfort služeb zákazníkům pak doplňuje také výdejní místo Zásilkovny. 

Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. 

První den otevření bude spojen s podporou ZŠ T. G. Masaryka. Podpoří ji všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje ZŠ z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za vybrané peníze zřídí škola edukační ekostezku. 

Zásadním aspektem nové budovy je také její šetrnost k životnímu prostředí. Prodejna využívá úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení.  Oproti původní má i lepší tepelně izolační vlastnosti a používá ekologické chladicí technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny. 

O společnosti  

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 283 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop na www.lidl.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulosti výstavbu oblíbených Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz

Více informací naleznete na:  www.lidl.cz