Creative Dock ovládl letošní WebTop100 s firemní kulturou v lockdownu

Firma Creative Dock se stala se svým projektem Finding the “social” in social distancing absolutním vítězem 20. jubilejního ročníku soutěže WebTop100. Projekt, který soutěžil v kategorii Autentická kariérní komunikace, získal nejvyšší možné hodnocení.

Cílem projektu bylo udržet zdravou firemní kulturu, rozum a optimismus i v době dlouhých koronavirových lockdownů. Creative Dock ve velmi krátkém čase spustil mnohovrstvou interní komunikaci, jejímž prostřednictvím se dařilo propojovat všechny zaměstnance z 11 zemí, ve kterých firma v té době působila.  

“K novému nastavení naší firemní komunikace nás přinutily vnější okolnosti. Řekli jsme si, že abychom se z toho nezbláznili, musíme si udržet nejen pracovní, ale i neformální kontakt. Začali jsme každý den vydávat interní newsletter, sdílet videa, vypisovat soutěže nebo zveřejňovat referáty kolegů. Byla a je to velká zábava a o to více nás těší i ocenění porotců,” šéf obsahového týmu Michal Schindler.

Vítězství za Můj Albert a web Kalkulátor

Creative Dock se zároveň může v letošní soutěži WebTop100 pyšnit titulem Autor roku. Firma zvítězila i v kategorii retenčního marketingu s projektem věrnostního programu v mobilu Můj Albert a prvenství získala i v kategorii SEO za web Kalkulátor.

Do letošního ročníku WebTop100 digitálních řešení v Čechách a na Slovensku se přihlásilo více než 200 projektů, které hodnotilo 16 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. 

Kritéria hodnocení jsou ve všech oblastech individuálně stanovena jejich garanty, přičemž jednotlivé kategorie pokrývají široké spektrum digitálních činností a mají ukázat publiku to nejkvalitnější, co se za uplynulý rok v rámci jednotlivých oborů událo. Vyhlášení výsledků proběhlo 16. listopadu.

Studio Creative Dock vzniklo před devíti lety a dosud vybudovalo 66 digitálních firem. Mezi jeho projekty patří on-line životní pojištění Mutumutu, P2P půjčky Zonky, carsharingová platforma HoppyGo nebo služba e.on Solar.