E.ON využívá nástroj Mailkit pro rozesílku e-mailových a SMS kampaní

Společnost Mailkit, která vytváří a provozuje stejnojmenný nástroj pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci, začala spolupracovat s energetickou společností E.ON. Na českém trhu pro ni zajišťuje rozesílku e-mailingových a SMS kampaní.

E.ON Energie využívá platformu Mailkit jako primární nástroj pro tvorbu a distribuci e-mailových zpráv. Jsou přes něj rozesílány jak jednorázové, tak opakované e-mailové kampaně a prochází přes něj rovněž veškerá klientská komunikace.

“Mailkit dovoluje E.ONu tvořit graficky poutavé a uživatelsky přívětivé, plně personalizované e-maily, které dokáží adresáty zaujmout a hlavně informovat. Těší nás, že si mezi konkurenčními řešeními vybrali právě to naše, které klade důraz na reputaci a doručitelnost,” upřesňuje Jakub Olexa, ředitel Mailkit.

“V samotném designu e-mailů je pro nás důležitá responzivita a správné zobrazení na široké škále mobilních zařízení. Mailkit nám poskytuje intuitivní a robustní editor šablon, který dokáže zaručit správné zobrazení na různých zařízeních, a to i v nočním režimu,” dodává za E.ON Jakub Straka.

E.ON Energie k rozesílce využívá data přímo ze zdrojových systémů, jako jsou SAP a další. Díky jejich využití dokáže nejen personalizovat obsah e-mailů, ale také vhodně segmentovat klientské skupiny, které danou kampaní, případně variabilním obsahem, osloví.

Vedle zajištění rozesílky e-mailových zpráv využívá E.ON nástroj Mailkit také pro správu SMS kampaní. Společnost tak získává přístup k velmi detailnímu reportingu a dalším zajímavým funkcionalitám.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, E.ON, Astratex, Alensa nebo společnost Baťa a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.