ODLO International zlepšuje zákaznickou péči díky řešení Microsoft od LLP CRM

Společnost ODLO International AG, přední švýcarský výrobce a průkopník v oblasti funkčního sportovního oblečení, implementovala řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service Enterprise pro posílení péče o zákazníky a automatizaci zákaznických služeb. Řešení kompletně dodala společnost LLP CRM. První fáze projektu aktuálně pokrývá celý zákaznický servis B2C.

Původně byl zákaznický servis řešen prostřednictvím sdílené emailové schránky bez jakýchkoliv automatických notifikací nebo třídění. Nové řešení zákaznických služeb Microsoft Dynamics 365 pokrývá celou správu zákaznických případů od dodání produktu, přes speciální nabídky až po reklamace či jakékoliv další zákaznické požadavky. Veškeré objednávky z e-shopu ODLO i aktivity zákaznické podpory jsou nyní spravovány v novém CRM systému spolu s celou databází více než půl milionu klientů. Systém umožňuje správu a reportování všech případů zákaznických služeb (úspěšnost, odezva atd.), stejně jako znalostní databázi, kde jsou uloženy často kladené otázky, spolu s e-mailovými šablonami, které zrychlují reakci a dobu odezvy společnosti ODLO. Systém je také integrován s pokladním systémem Advarics.

LLP CRM již od začátku projektu velmi dobře pochopila naše potřeby. Její konzultanti prokázali vysokou úroveň flexibility a zaměření na řešení, a tím posunuli naši organizaci na vyšší úroveň. Komunikace a spolupráce funguje na výbornou. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service nám pomohli změnit způsob poskytování zákaznických služeb a zároveň nám během roll-outu poskytovali podporu, díky které dnes můžeme považovat systém za «náš vlastní», řekla Anne-Catherine Grunholzer, Head of Customer Service, ODLO International AG. 

“Nový CRM systém nám pomáhá mít lepší přehled o zákaznících a tím k nim přistupovat více individuálně. Získání transparentnosti je přínosné nejen v kontaktu se zákazníkem, ale také z hlediska řízení týmu zákaznických služeb,” dodala Anne-Catherine Grunholzer. 

Nový CRM systém nyní používá 42 zaměstnanců zákaznických služeb a maloobchodu společnosti ODLO po celé Evropě. LLP CRM a ODLO nyní spolupracují na druhé fázi projektu, která pokrývá aktivity v oblasti marketingu a e-mailových kampaní, marketingovou automatizaci a řízení celé zákaznické cesty. Implementace správy B2B zákazníků plánovaná na rok 2022 navíc celosvětově pokryje veškeré aktivity prodeje a služeb zákazníkům v B2B. Očekává se, že zavedení těchto procesů bude fungovat stejně hladce jako nedávno implementovaný modul zákaznických služeb B2C.

Více o LLP CRM na https://llpcrm.cz/o-nas/Více informací o ODLO: https://www.odlo.com/eu/en/