Cyrilovy brambůrky otevírají nový e-shop a vlastní síť výdejních míst

Slavičín – Rodinná firma Krajči plus, jeden z největších tuzemských výrobců tradičních brambůrků a slaných snacků, otevřela v lednu 2022 nový e-shop a síť více než
120 výdejních míst. Nabízí lidem možnost objednat si především známé Cyrilovy brambůrky ve velkoobchodním balení. Zboží budou vydávat její partneři, tedy restaurace, kavárny a různé typy lokálních prodejen. 

„Zkoušíme naši distribuci doplnit o nový obchodní model. Cyrilovy brambůrky se prodávají ve stovkách míst po celé zemi. Lidé si je dávají v restauracích a kavárnách jako chuťovku, kupují je impulzivně třeba u svého řezníka. Teď jim nabízíme možnost objednat si v e-shopu celý karton a doma „za rohem“ si jej vyzvednout. Partnerům zároveň přinášíme rozšíření jejich byznysu – provizemi za výdej zboží i tím, že jim přivedeme do provozovny více lidí,“ komentuje Alžběta Kubišová, marketingová manažerka společnosti Krajči.

Společnost očekává, že karton Cyrilových brambůrků si lidé budou objednávat například pro různé soukromé oslavy, v době svátků jako Vánoce či Velikonoce, na obecní či spolkové akce. Standardně se do kartonu vejde 20 balení brambůrků. K dispozici jsou i varianty s 11 maxi baleními, nebo s dalšími produkty, jako jsou pekařské tyčinky, cibulové kroužky a další slané snacky nebo oříšky. V tuto chvíli je k dispozici zhruba 125 výdejních míst. Podrobnosti jsou k dispozici na https://www.krajci.cz/eshop/.

Společnost Krajči je s obratem 200 milionů korun předním výrobcem tradičních moravských brambůrků. V posledních měsících výrazně expanduje. Její produkty začal prodávat například řetězec Kaufland. Podle zakladatele a majitele společnosti Tomáše Krajči tento růst potvrzuje zájem lidí o autentické, řemeslně vyráběné potraviny, které v sobě nesou lokální tradici. Tradiční brambůrky se vyrábějí bez konzervantů, bez blanšírování a pouze z vybraných odrůd brambor. „Mají proto plnou chuť a lidé to poznají,“ říká Tomáš Krajči.

O SPOLEČNOSTI KRAJČI

Společnost Krajči plus se sídlem v moravském Slavičíně patří k největším tuzemským výrobcům smažených bramborových lupínků a slaných snacků. Její vlajkovou lodí jsou tradiční Cyrilovy brambůrky. Firmu vede Tomáš Krajči, který podnik se svou rodinou založil v roce 1995. Z výroby v garáži Tomáš Krajči s manželkou Veronikou vybudovali společnost s dvěstěmilionovým obratem. Do fungování společnosti se postupně zapojili i jejich 4 děti. Firma ročně zpracuje cca 3500 tun brambor, a kromě českého trhu působí aktuálně i na Slovensku.