E-commerce veletrh Reshoper se zaměří na boj proti tvrdé konkurenci

Největší český e-commerce veletrh a konference Reshoper se po roční pauze způsobené pandemií koronaviru vrací na letňanské výstaviště PVA EXPO Praha. Na návštěvníky letos čeká 9 zajímavých přednášek, které se zaměří na téma Jak uspět ve světě konkurence. Akce se uskuteční ve středu 13. dubna 2022.

Dvě třetiny e-shopařů vnímají posilující konkurenci na trhu, se kterou se denně potýkají. Pro třetinu z nich je největším oříškem cenová válka, a to s velkými hráči, nebo s těmi drobnými, které však mají nižší náklady. Vyplývá to z průzkumu veletrhu Reshoper, který se uskutečnil v prosinci 2021.

Právě na téma konkurence se letošní ročník zaměří. Organizátoři očekávají účast více než 4 000 provozovatelů e-shopů, odborníků nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce, aby navázali nové kontakty a předali si užitečné rady a tipy.

„Reshoper dlouho vnímáme jako nejlepší tuzemskou e-commerce akci a chtěli bychom z ní vybudovat největší středoevropskou e-commerce konferenci. S letošním ročníkem máme velké ambice, čemuž odpovídá i zvolené téma. Chceme vystavovatelům i návštěvníkům pomoci, aby nahlédli pod pokličku dalších firem a odnesli si řadu nových nápadů, které mohou využít i ve svém podnikání, říká organizátorka akce Adriana Mučičková.

Návštěvníci akce se mohou těšit na odbornou konferenci a veletrh skládající se z více než sta stánků předních českých i zahraničních firem. Ti se podělí o své know-how, které získaly za dlouhá léta svého působení v oboru. Navíc budou zdarma k dispozici odborné konzultace s významnými českými specialisty. Po celý den budou probíhat také partnerské programy, zajímavé mini přednášky či workshopy. 

Konference nabídne 9 zajímavých přednášek

Kromě veletrhu nabídne akce odbornou konferenci s devíti přednáškami. Na Reshoperu vystoupí dvojice ostřílených reklamních profesionál Radovan Andrej Grežo a Tomáš Mrkvička, kteří vysvětlí, jak na úspěšnou brandovou kampaň. 

Advokátka na volné noze Petra Dolejšová upřesní, kudy vede zdravá konkurence, a kde už začíná nezdravé parazitování. O své zkušenosti se podělí také Richard Mareček, který stojí za úspěšnou marketingovou strategií e-shopu Dedoles. Dále Ondřej Ilinčev, Lukáš Pítra, Radek Hrachovec, Tomáš Török, Honza Bartoš nebo Juraj Pobíječka.